• moonlightman

Män som gillar högklackade skor

Hej

Jag har har under större delen av mitt liv varit attraherad av högklackade skor. Detta intresse har på senare tid eskalerat och jag har börjat att samla på heels.

Själv finner jag dock inte något intresse av att gå i dem utan att mer ha dem som prydnad då de är både vackra och erotiskt laddade.

Jag känner mig lite udda i detta och undrar dels om det finns fler män än jag som samlar?

Hur ser ni kvinnor på män som har detta något udda intresse?

• Svar på tråden Män som gillar högklackade skor
  • janne  sprut

Samlar inte men frun har 6-7st grymt sexigt med stiletterna på 12 cm

• Anonym (Gabi)

Well jag är inte man men har runt 100 par högklackade skor. När jag var yngre var jag mer besatt än nu, kunde köpa skor som inte var i min storlek enbart för att de var snygga. Så mitt skointresse har väl gått lite utöver det vanliga... Högklackat får mig att känna mig kvinnlig, snygg, sexig, elegant och självsäker. Har ofta tänkt att det är synd att min man inte bryr sig ett dugg om högklackat för min samling är en skofetishists dröm! ;)

• janne  sprut

Gabi låter som en drömm borde "dejta" dig vad har damen gör ålder går i gång på högklackat o nylon strumpor

• moonlightman
    "Well jag är inte man men har runt 100 par högklackade skor. När jag var yngre var jag mer besatt än nu, kunde köpa skor som inte var i min storlek enbart för att de var snygga. Så mitt skointresse har väl gått lite utöver det vanliga... Högklackat får mig att känna mig kvinnlig, snygg, sexig, elegant och självsäker. Har ofta tänkt att det är synd att min man inte bryr sig ett dugg om högklackat för min samling är en skofetishists dröm! ;)"

Hej du Gabi.
    Du låter som att du är min drömkvinna Glad
    Synd att din man inte delar din passion för högklackade skor.
    Själv skulle min absoluta dröm gå i uppfyllelse att se både se dig gå omkring i dina heels och även få botanisera runt bland dina skor. Jag skulle avguda dig *ler*
  • Anonym (Dojan)
    moonlightman skrev 2015-06-03 09:03:48 följande:

"Well jag är inte man men har runt 100 par högklackade skor. När jag var yngre var jag mer besatt än nu, kunde köpa skor som inte var i min storlek enbart för att de var snygga. Så mitt skointresse har väl gått lite utöver det vanliga... Högklackat får mig att känna mig kvinnlig, snygg, sexig, elegant och självsäker. Har ofta tänkt att det är synd att min man inte bryr sig ett dugg om högklackat för min samling är en skofetishists dröm! ;)"

Hej du Gabi.

Du låter som att du är min drömkvinna 

Synd att din man inte delar din passion för högklackade skor.

Själv skulle min absoluta dröm gå i uppfyllelse att se både se dig gå omkring i dina heels och även få botanisera runt bland dina skor. Jag skulle avguda dig *ler*

Jag är likadan har promenad skor stå skor och skor som bara går att ligga i ?. Köper skor för att de är vackra inte alltid jag kan ha dem . Skorna är ett pynt har en hel vägg med hyllor för skor ca 130par .
  • janne  sprut

Ja skor är erotik höjande brukar såsa fruns pumps i bland vid samlag någon mer som får skorna såsade

• verklighetsförmedlingen
    janne sprut skrev 2015-06-03 08:49:16 följande:

Gabi låter som en drömm borde "dejta" dig vad har damen gör ålder går i gång på högklackat o nylon strumpor

Orden som utgör dina meningsförsök kommer till mig och jag måste be dem visa på dockan vart du har vidrört dem.
  • moonlightman

Vad anser ni kvinnor? Tycker ni att det är konstigt om en man har en samling Heels som prydnad på hyllan? Det skulle vara intressant att få era åsikter.

• Anonym (hemlis)

Min tjej har ett 25-tal högklackade skor, mestadels pumps som jag finner stor njutning av att beskåda. Är även så lyckligt lottat att hon ibland överaskar mig med att ha ett par på sig när vi har sex. Men jag har även köpt ett par egna svarta pumps med 10 cm klack jag tar på mig i smyg. Gillar känslan att gå i höga klackar och konstigt nog är jag riktigt bra på det...

• Anonym (gillar)

Min sambo är en skosamlare av stora mått - bara högklackat...
    Inte mig emot - otroligt läckert. Hon är dessutom en stor konsument
    av nylonstrumpor i alla dess olika former.... 
    Denna klädsel använder hon i arbetet. Så fort hon kommer hem tar
    jag henne i ett fast grepp och till hennes förtjusning lyfter in henne i
    sovrummet.....Mums !

Svar på tråden Män som gillar högklackade skor