• Anonym (Obsession)

Celebrity crush! Har ni någon?

Ja, har ni någon crush på en kändis? Jag har sen jag såg White house down, haft en crush på Channing Tatum men sen Ryan Phillippe dök upp i Secrets and lies på 5an så åkte CT ner ett pinnhål haha. Hade en kort Joel Kinnaman- period där emellan efter att ha sett Run all night. Känner mig som en fjortis men är snart 32 år och har bara en tendens att fantisera en massa. Det konstiga är att det aldrig nånsin är sexuellt. Oh well. Det är min lilla hemlis :D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-06-04 23:17
    Kom till nya tråden ni som vill vara anonyma. Jag failade ju första gången XD

• Svar på tråden Celebrity crush! Har ni någon?
  • Aniiee

Klar. Har väl alla? Jag brukar få två olika slags "crush", den ena är sexuell (som min crush på Gackt och Cate Blanchett) och den andra är mer som en slags modersinstinkt (Som min "crush" på Elijah Wood och Natalie Portman).

Sen har jag någon slags "crush" på skådespelare modell äldre också (också icke-sexuell), typ Anthony Hopkins och den generationen.

I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • MrsPJ
    Aniiee skrev 2015-06-04 23:02:14 följande:

Klar. Har väl alla? Jag brukar få två olika slags "crush", den ena är sexuell (som min crush på Gackt och Cate Blanchett) och den andra är mer som en slags modersinstinkt (Som min "crush" på Elijah Wood och Natalie Portman).

Sen har jag någon slags "crush" på skådespelare modell äldre också (också icke-sexuell), typ Anthony Hopkins och den generationen.

Intressant! Särskilt det där med modersgrejen. Jag tycker detta är tvärpinsamt och skulle aldrig berätta för nån men mina crusher är oftast nån sorts dröm om att vara beskyddad och omhändertagen som av en bror eller som oftast, nån sorts manlig närstående. Har haft såna fantasier så länge jag kan minnas. Skitskumt för samtidigt som jag liksom tittar på de här vansinnigt vackra männen och tycker att de är så heta att man smäller av så stannar det där. Daddykomplex kanske. Pinsamt o hemligt!
  • MrsPJ

Jaha nu outade jag mig hahaha fyfan så oteknisk man kan va! Jaja ingen skada skedd jag är ju rätt hemlig här ändå :) La tydligen tråden fel. Fakk it.

• BuoBä

Mörka lockar och brittisk accent och jag faller pladask. Colin Firth i Stolthet & Fördom tex. Grrrr!

Svar på tråden Celebrity crush! Har ni någon?