• Karin93

Sälja naken/sex bilder! Tips??

Hej alla glada föräldrar och väntande!

Karin heter jag och tänkte ta upp en sak för diskussion här! Mest för att jag inte riktigt kan prata helt öppet i min vänskapskrets om detta!

Min ekonomi är inte den bästa då jag är student!

Så jag tänkte försöka få ett extra tillskott genom att sälja naken bilder på mig och bilder när jag har sex!

Ser för övrigt rätt bra ut så utseendet ska nog inte vara något hinder:) tycker desutom att du verkar lite kul, i alla fall på idébasis:)

Min fråga är nu, vad tycker ni om detta? Var kan jag hitta en marknad? Vad bör jag ta för pris? Antar att jag inte ska visa ansiktet?

Kom med idéer och input gärna!

Kramar från Karin

• Svar på tråden Sälja naken/sex bilder! Tips??
  • Binary

Med tanke på all den porr med amatörer som finns lätt tillgängligt på nätet är jag osäker på om det faktiskt finns någon marknad utöver herrtidningarna. Titta på klubb6.se, bodycontact.com med flera där bilder skickas kors och tvärs gratis mellan användare. Jag önskar dig dock lycka till.

sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Anonym (modell)

Jag tror du har rätt svårt hitta marknad. För deg första kan man ju undra varför någon skulle betala för anonyma nakenbilder när det går att få gratis på tjejer som visar allt inklusive då ansiktet. För övrigt är min erfarenhet av branschen att tjejer förväntas visa ansiktet i alla situationer, men att mannen inte sällan är dold på olika sätt. Bara en fundering alltså, absolut inget moraliskt. Modellar själv naken o är bekväm med det o inget märkvärdigt med det liksom.

• Karin93

Tack för era svar och tankar:)

Gick i samma tankelinje om att det skulle vara svårt med all gratis porr som finns, men har redan kommit igång via en annons på en sida:)

Så marknaden verkar finnas och utbudet av ärliga tjejer som kan bevisa att de är äkta verkar vara mindre så jag tror nog på idèen trots allt!