Hur vill du bli piskad/smiskad?
Hur gillar du att bli smiskad/piskad? Skall det börjas väldigt försiktigt och sen bli hårdare och hur lång uppvärmning behöver du ? Eller kan nit ta rätt hårt pisk ganska snabbt
Hur gillar du att bli smiskad/piskad? Skall det börjas väldigt försiktigt och sen bli hårdare och hur lång uppvärmning behöver du ? Eller kan nit ta rätt hårt pisk ganska snabbt
Vad menar du med det? Är det konstigt med smisk?
Jag vill defenitivt inte höra om det. Vad är det för fel på folk som bara måste basunera ut om sitt sexliv?
Jag vill defenitivt inte höra om det. Vad är det för fel på folk som bara måste basunera ut om sitt sexliv?
Har jag väl kommit till det stadiet att jag vill ha smisk så vill jag ha rejält med öppen hand, det ska kännas på riktigt.
Män som ska daska lite under lite vaniljigt bakifrån blir straxt varse mitt ogillande. Ingen bär hand på mig utan mitt godkännande.
Liggandes över hans knän. Han håller fast mig medan han smiskar mig hårt och länge på min nakna rumpa. Gillar bäst med handen men hårborsten ibland är också ok. Den svider väldigt mycket mer. Skulle vilja klara av att få smisk med björkriset men det gör jag inte.