• Anonym (Vet inte vad jag ska tro :()

Kan det vara missfall

Hej, jag har dejta en kille i ett tag och vi har varit med varandra väldigt mycket.

Och vi har haft oskyddat sex men han har dragit ut den.

Men för 2 veckor sen hade jag mens en liten blödning bara i typ 2 dagar tyckte den var skum men jag har haft en jobbig tid i mitt liv så tänkte att det var stressen.

Men jag har mått lite dåligt också illamående och så.

Men inte alls tänkt detta banor i går iaf så gick jag på toa och då spruta det rött blod och lite slemmigt blöder jätte mycket (så mycket jag inte brukar blöda) har även ont i min mage och samt slutryggen . Kan det vara ett missfall? Kan man ringa sjukrådsgivingen?

Jag vill inte ha barn, jag har 2 st barn sedan tidigare men har aldrig fått ett missfall,

Det kommer även röda klumpar. Jag är inte ledsen så men det känns såklart jobbigt. den här veckan skulle jag hämta mina mini-piller sluta med dem ett tag för dem hindra min viktnedgång men nu så är jag redo att börja igen. Kan man blöda så här av en ägglossning ? Känns inte så troligt har inte gjort det förut av en ägglossning.

Allt känns snurrigt och tankarna svävar. Snälla hjälp mig vad tror ni? Tänkte gå till en gynekolog när blödning är slut. (Förvirrad)

• Svar på tråden Kan det vara missfall
  • Aylae

Hej! Svårt att säga vad det är givetvis men det låter precis som mitt missfall jag fick i vecka 6 eller 7. Jag har aldrig blött under ägglossning heller.

Tror inte att gyn kommer att göra något speciellt om du inte blöder länge eller har jätteont etc. Jag ringde in när det hände mig och de sa att de gör inget åt det. Men ring iaf om du känner dig orolig.

Svar på tråden Kan det vara missfall