• Mintu

Möjlighet att få pengar tillbaka?

Hej familjeliv!

Jag var hos frisören idag och färgade håret. Jag bad om en naturlig blond färg, att det absolut inte fick bli brunt. Det blev BRUNT, hon som gjorde det det sa det kommer blekna och att det är blont men alla här hemma frågade "har du gått och blivit brunett??"

Jag är helt uppriven och förvirrad. Tänkte ringa ganska och klaga imorgon, då jag inte vill färga hos henne igen igeb så undrar jag om Det finns möjlighet att få pengarna tillbaka istället...

Tusen tack på förhand..

• Svar på tråden Möjlighet att få pengar tillbaka?
  • Mintu

Har lugnat ner mig llite och inser att problemet går nog att lösas. Jag Jag är Jag är dock Jag är domkraft Jag är också rädd att hon nekar och säger "du sa att du var nöjd" men jag var för blyg att säga något i det skedet...

• Mintu

Har lugnat ner mig llite och inser att problemet går nog att lösas. Jag Jag är Jag är dock Jag är domkraft Jag är också rädd att hon nekar och säger "du sa att du var nöjd" men jag var för blyg att säga något i det skedet...

• got

Jag blev missnöjd hos frisören en gång fast det var inte frisörens fel utan mitt eget. Jag insisterade på en behandling som frisören sa att hon inte var säker på skulle passa mig. Hursomhelst ringde jag efter någon dag och frågade om hon kunde ta emot mig igen (givetvis skulle jag betala, jag tycker faktiskt att det var mitt fel). Hon fixade mitt hår och jag behövde inte betala. Hon sa att hon ville att hennes kunder skulle känna sig nöjda:) 
    Jag tror att de flesta frisörerna känner så!

• Mintu

Herregud vad mycket stavfel och konstiga ord det blir när jag skriver från telefon.. ber om ursäkt för det!

Tack till er som svarat, jag ska höra av mig till salongen idag.. hoppas det går bra bara :((

Svar på tråden Möjlighet att få pengar tillbaka?