• Anonym (Rädd)

Missfall? :(

Är i vecka 10 (9+4) och inatt när jag vaknade och behövde kissa så var det ett par droppar färskt blod i trosorna. När jag torkade mig så kom det blod också. Även i toan (vilket ser mycket ut när det späds ut med vatten). Kom ett par droppar mer under natten sen inget alls idag. Kommer ibland ytterst lite brunt när jag torkar mig. Jag har haft kraftig illamående men som idag är typ borta. Har inte haft ont eller så. Låter det som ett missfall?

• Svar på tråden Missfall? :(
  • viseversa

Nej det låter inte som mf. Men det kan man ju inte veta säkert. Kan vara MA också eller helt ofarligt. ända sättet att veta är att göra ett vul.

• Anonym (Rädd)
    viseversa skrev 2015-06-09 15:20:21 följande:

Nej det låter inte som mf. Men det kan man ju inte veta säkert. Kan vara MA också eller helt ofarligt. ända sättet att veta är att göra ett vul.

Jo precis. Tänkte bara kika vad folk tror..
  • Tr86

Been there, done that. För min del så visade det sig att det var ett missfall, eller MA som "äntligen" fått för sig att lossna...

Ultraljudet visade nått som bara skulle varit fem veckor, jag var i vecka 9.

Det började som pyttepytte rödrosa flytningar som kom när jag kissade. Sedan typ ingenting dagen efter  då jag fick ultraljudet, för att nästa dag igen komma ut allting...

Hmn... så det KAN vara ett missfall. Men behöver inte vara det. Vissa blöder ju då och då under en graviditet.

Men stå på dig och kräv ett VUL. Det är det enda som kan avgöra vad som sker. Bortsett från tidens gång då.

Hoppas på det bästa! kram

• Anonym (Inte veta)
    Anonym (Rädd) skrev 2015-06-09 15:17:37 följande:

Är i vecka 10 (9+4) och inatt när jag vaknade och behövde kissa så var det ett par droppar färskt blod i trosorna. När jag torkade mig så kom det blod också. Även i toan (vilket ser mycket ut när det späds ut med vatten). Kom ett par droppar mer under natten sen inget alls idag. Kommer ibland ytterst lite brunt när jag torkar mig. Jag har haft kraftig illamående men som idag är typ borta. Har inte haft ont eller så. Låter det som ett missfall?

Det kan man inte veta. Bara ett ul kan visa hur det ligger till.
Svar på tråden Missfall? :(