• FrunIHuset

KUB Privat Göteborg?

Vilka kliniker gör KUB privat i Göteborg?

Har sökt lite men hittar inte så många!

Hittade Emma Ultraljudsklinik på Hisingen när jag googlade men på hemsidan står det enbart Malmö...

Kan något hjälpa mig reda ut frågetecknet?!

Bor i ett län där vi ej får göra KUB under 35 år utan hänvisas till annan ort. Jag ska till Göteborg under semestern och är då i rätt vecka för KUB... så tänkte slå till ;)

Har gjort IVF och vill veta i god tid om eventuella avvikelser hos fostret finns.

Mamma till L 2013 och bebis 2016
  • Svar på tråden KUB Privat Göteborg?
  • enlitensladdis

Hej,
    Barnmorskegruppen är privat här i Göteborg, jag tog själva blodprover där, gjorde själv UL undersökningen som hör ihop med KUB:en på Östra sjukhuset, men tror även man kan välja att göra allt på Barnmorskegruppen, men du har kolla på att man lämnar blodprov nån vecka eller 2 innan själva KUB testet görs?

Lycka till!!!

Själv har jag 17 dgr kvar till BF.. så nedräkningen har börjat, men det känns som igår man gjorde KUB testet!!

• MaryoMary

Hej! Jag bor i Halland och där finns inte ens kub. Gjorde detta istället på Barnmorskegruppen i Gbg och kan varmt rekommendera dem. Vi gjorde UL och blodprov samtidigt och fick sen vänta en vecka på resultat som kom hemskickat men jag vet att man kan komma dit och ta blodprov i förväg och senare göra UL och då få resultatet på plats. Lycka till!

• FrunIHuset

Pratat med gyn på carlanderska... Men de var osäker på mitt BF så måste ringde dem för tid när jag gjort VUL på måndag för säkerställning vilken vecka jag är i nu.

Men den veckan jag ska till gbg så har de ju självklart stängt så får se om det blir något! Har 40 mil enkel resa dit så lutar åt att det inte blir något tyvärr :/

Mamma till L 2013 och bebis 2016
Svar på tråden KUB Privat Göteborg?