Valp 8 månader kissar i sängen mitt framför ögonen på mig!
Jag bryter snart ihop!
Doris kissar inne jämt, och bajsar!
Hon är 8 månader och kissar inne så fort hon får chansen, nu för några minuter sedan så satt hon i sängen å kissa mitt framför ögonen på mig! Bästa stället är tydligen att kissa i soffan! Kan ha varit ute och gått med henne i 30 min å hon har kissat flera ggr, ändå så dröjer det typ 20 min efter att vi kommit in så kissar hon. Hon kissar aldrig i soffan då jag ser det. Bajsa i soffan gör hon oxå, eller rättare sagt, hon bajsar där hon får chansen! Plockar upp bajs minst en ggr om dagen å kiss (stora pölar) minst 3 ggr om dan. Vi är en väldigt ute familj, så vi är ute väldigt mycket, bor på landet så hon är även ute själv väldigt mycket. Va bla hos mamma å hälsade på, alla var ute å då springer hon in å bajsar på köksgolvet!! Hon är med oss precis överallt, och det är mycket bus och lek. Det är inte de att hon inte kan hålla sig, för hon är med mig på jobbet, och kan då sitta i bilen i 4 timmar utan problem. På natten sover hon i sin bur, för annars får vi städa kiss å bajs precis överallt, men hon ligger snällt där å säger inte ett ljud på hela natten! VARFÖR VARFÖR VARFÖR gör hon såhär?
(Hon har haft första löpen)