Bjuden på studentfest - Vad för typ av pressent?
Hej!
Jag har blivit inbjuden på studentfest. Måste också erkänna att jag sällan blir bjuden på fest. Jag skulle kunna beskriva mig själv som en ensamvarg (Frivilligt)
Är absolut inte blyg, kan prata hur enkelt som helst med människor. Med det är just det här med att umgås, hitta på något och liknade som jag känner att man gärna vill hålla sig undan.
Men jag har börjat ha en vilja att förändras, att umgås, att göra saker med människor och liknade. Politik börjar bli mer och mer intressant . . .Äh, strunt samma, nu till saken!
Jag har blivit inbjuden på fest. Studentfest. Och jag vet inte riktigt vad för typ av present jag skall köpa, hon som jag vart bjuden av känner jag inte riktigt, Annars skulle det givetvis blivit lite enklare, då man vet vad personen önskar & gillar.
Men nu känner jag inte henne så väldans bra, fortfarande en bekant men en god vän till att bli min vän. Hmm . .Vad kan man köpa för present, finns det någon typisk studentpresent som kan vara gott för alla att få eller liknade?
Tack på förhand!
OBS! Jag vill gärna inte låta snål, men på grund av min ekonomiska situation så vill jag helst inte köpa en present som kosta flera hundra kronor.
TACK!