Oskuld nästan 30
Jag vet inte vad jag ska ta mig till då jag känner ett press på mig att jag måste bli av med den. Jag läser nästan varje dag om unga 14åriga tjejer som tror att de kommer att dö oskulder. Jag vill bara skrika "Vänta tills du blir trettio" men jag vet att de kommer att vara elaka tillbaka.
Jag har haft en pojkvän och det var när jag gick på gymnasiet, det var underbart i början men sedan kände jag att något var fel. Jag gjorde slut och det kändes genast mycket bättre. Jag har sökt kärlek i alla år men när jag har träffat en kille så har han bara varit ute efter en sak och då har jag sagt hejdå. Jag känner att jag är mer värd än ett tillfälligt ligg.
Jag har alltid haft dåligt självförtroende då jag var mobbad under hela skolgången. Jag slapp den skiten den dagen jag tog studenten och jag känner mig långt efter mina vänner. Jag fick växa upp snabbt då jag har en syster med förståndshandikapp och två sjuka föräldrar.
När min mamma dog så var jag tonåring och fick ta på mig mammarollen för mina småsyskon och bli mer delaktig i min syster med sitt handikapp, Då även min pappa var sjuk så lade jag mitt liv åt sidan för att göra det så bra som möjligt för min familj. Min pappa dog för ett par år sedan och jag känner att nu är det min tur, jag behöver inte ha ansvar. Min syster bor på ett hem och hon trivs där. Mina äldre syskon har familjer och jag kan inte prata med dem om detta. Jag jämför mig hela tiden med dem.
Jag är överviktig och ska försöka ta itu med det i sommar, det har blivit en del tröstätande genom åren. Jag känner mig värdelös och vet att det är press på att vara kär, sambo och hela den biten. Men vem skulle vilja ha mig? Hur berättar man får någon man är intresserad av att man har noll erfarenhet?
Jag har tänkt mycket på detta under det senaste året och känner mig utanför på flera plan. När mina kompisar pratar om vad deras barn har gjort eller att de ska börja i skolan så sitter jag där tyst. De vet inte hur dåligt jag mår, när jag försöker att prata med dem så blir det "Stressa inte din tid kommer" jag känner att de ser ner på mig.
Ibland känner jag att jag borde åka till en annan stad eller annat land och supa mig så full att jag inte kan tänka och ta första bästa. Eller så skulle jag ta droger som gör att jag inte är medveten om vad jag gör och ta första bästa. Om jag är full eller inte vid medvetande så behöver jag inte tänka. Samtidigt som jag vill ligga med någon så är jag rädd, tänk om det gör ont, tänk om jag gör fel, tänk om killen lämnar mig och hånar mig efteråt? Alla tänk om ställer till det och jag tvingar mig själv att bli kär när jag möter någon.
Jag blir intresserad av killar men märker jag att det inte blir kontakt så känner jag inget mer. Tänk om jag aldrig kommer att bli kär igen? Tänk om jag inte hittar någon och så fyller jag 40 då kommer alla att tycka att jag är patetisk.
Vet inte vad jag ska skriva mer, känner att folk sitter och skrattar åt mig som läser detta. .......