• telly

Pampers slutar med poäng - bu eller bä?

Fick mail om att Pampersklubben lägger ner sin poängregistrering. Inga fler gåvor genom att samla koder. Bu eller bä? Kommer ni byta märke?

Jag tyckte det var krångligt att spara kvitton så på ett sätt bra...

• Svar på tråden Pampers slutar med poäng - bu eller bä?
  • telly

Ur mailet:

Poängsystemet försvinner

I samband med denna förändring kommer vi ta bort det gamla systemet där du samlar och registrerar poäng i utbyte mot en gåva. Du kan fortfarande använda och registrera de poäng du har kvar. Dessa är giltiga till den 30 juni eller så länge lagret räcker.

• mammalovis

Pampers erbjudananden har ändå varit svårare att uppnå, så vi har föredraget Libero även med tanke på att de har bättre blöjor.

• sportpappa

Deras webbsida fungerar väldigt dåligt just nu. Misstänker att det beror på att många vill lösa in sina poäng. Jag har själv över 3000 poäng att lösa sin så det blir 2 presentkort á 100 kr.

Deras poängsystem har fungerat dåligt och mycket strul vid rapporteringen så ingen större skada om det försvinner. Jag har i alla fall fått flera produkter och presentkort så jag är ändå nöjd med slutresultatet.

Så. Nu fick jag igenom min order på 2 presentkort.

• telly

Jag kommer inte upp i tillräckligt med poäng innan juni. Trist.

• JsB

Jag va inne tre dagar efter meddelandet kommit till min inkorg. Då gick det inte att se mina poäng, registrera eller beställa saker för poängen som jag vet att jag hade (hade även mängder med koder jag inte registrerat än). Jag skickade ett meddelande till dom men de har fortfarande inte svarat. Så mina poäng bara försvann... Det tycker jag är riktigt trist - att man inte ens har en chans att plocka ut det man har tjänat in. Lite mer framförhållning hade inte skadat...
    /Inte nöjd...

• Mallunski

Jag hade också flera 1000 poäng registrerade, samt säkerligen över 4000-5000 oregiatrerade, jag fick inget mail eller någon varning alls om det. Gick in på pampersklubben för en vecka sen och allt var borta. Kul. Så jäkla dåligt! Som jag sparat och behållt kvitton. Nej fy! Ska skriva ett mail till dom och säga vad jag tycker!

• telly
    Mallunski skrev 2015-08-03 21:55:27 följande:

Jag hade också flera 1000 poäng registrerade, samt säkerligen över 4000-5000 oregiatrerade, jag fick inget mail eller någon varning alls om det. Gick in på pampersklubben för en vecka sen och allt var borta. Kul. Så jäkla dåligt! Som jag sparat och behållt kvitton. Nej fy! Ska skriva ett mail till dom och säga vad jag tycker!

Hade du inte ändrat dina uppgifter hos dom så att de hade din nya mailadress?
  • Sötabob

Jag har försökt maila pampers idag men jag får inte iväg mailet. Säger att jag inte är tillräckligt gammal för att maila dom... Oavsett om jag skriver att jag är född 1984 eller 1900. Sjukt irriterande! Tycker att de borde ha upplyst bättre på deras hemsida. För mailet hade jag inte läst. Å att man borde ha haft lite längre tid på sig. Synd att gå miste om alla poäng.

• Rainbow Dash

Men sista månaden funkade inte hemsidan heller. De ville inte att alla skulle registrera poängen. De har inte varit särskilt ursäktande om det heller utan bara avfärdande.

Svar på tråden Pampers slutar med poäng - bu eller bä?