Wicked Weasel
Tänkte höra om någon äger något, stringtrosor eller bikinis, från wicked weasel? ( www.wickedweasel.com )
Har ni tjejer i så fall på er det nångång eller är det bara oönskade presenter från kåta pojkvänner?
Tänkte höra om någon äger något, stringtrosor eller bikinis, från wicked weasel? ( www.wickedweasel.com )
Har ni tjejer i så fall på er det nångång eller är det bara oönskade presenter från kåta pojkvänner?
Mår du inte bra Skog? Eller är du utsedd till överdomare över andra människor?
Jo TS, jag har ofta string och en del av dem har jag köpt själv. Det är mysigt, sexigt, läckert.
Och vet du vad Skog? Om någon vill runka till detta enkla faktum är han välkommen. Vem kan det skada?
Älskar Wicked Weasels bikinis. Supersexiga och bra kvalitet. Har flera olika från microminimus modeller till lite mer konservativa, om WW har nått man kan kalla konservativt.
Använder dom när sommaren gör sitt blixtbesök i vårt kalla land. Dom aldra minsta använder jag mest på semester, känns lite för sexiga för det lokala badet :)