• Elisa

Vill överraska på vår 7-åriga bröllopsdag. Behöver tips och idéer omgående!!!

Vi firar snart 7-årig bröllopsdag och nu vill jag överraska maken, men då jag har idétorka så behöver jag HJÄLP, snälla!!! Vad ska jag hitta på?

• Svar på tråden Vill överraska på vår 7-åriga bröllopsdag. Behöver tips och idéer omgående!!!
  • Jennie Brunflo

Det beror ju på var ni bor.

Min kompis tog med sin man på privat guidad tur i Sala Silvergruva. Det var tydligen grymt häftigt. Ett riktigt original till guide och så bara dom två med varsin ficklampa.

Fallskärmshopp

Varmluftsballong

Spa

Studiefotografering

Picknick

Lektion i tårtbakning. (finns sån där 2-timmars nybörjarkurs, mest för tårtdekoration.)

Go-kart

Champanjeprovning

Weekend i Paris

Hm...ja...det beror lite på var du bor och hur mycket det får kosta!!!

Lycka till!

• Brodsmulan

Förslaget med Weekend i Paris eller varför inte London tycker jag är mysigt.. ska jag överraska maken med nästa år när vi firar 10år, men mycket är för att när vi gifte oss hade vi inte riktigt råd med någon smekmånad så tar det nu till 10-års jubiléet

• Monie

Hej!
    Ja det beror ju som sagt var man bor.
    Vi har åkt iväg på en tredagars båttur till England med Scandinavian Seaways vilket var mycket trevligt om man tycker om att åka båt.

• Elisa

Jag bor i Linköping och eftersom våra anhöriga inte bor i samma stad så blir Angelica dessutom med. Jag hade tänkt vara hemma och överraska med något. Hjälp!

• Elisa

*Flyttar upp* Någon måste väl ha någon bra idé på lut?

• Jennie Brunflo

Pick-nick i vardagsrummet eller kanske i en närliggande park??

Avgjutning av era händer och fötter?

God mat och god dryck?

Massage och kanske en god bok?

• Elisa

Ahh, vilka bra tips! Tackar!
    Ös gärna på med fler tips

Svar på tråden Vill överraska på vår 7-åriga bröllopsdag. Behöver tips och idéer omgående!!!