• Anonym (Okunnig)

Någon som tränar på Fitness 24Seven? Hur kommer jag in??

Hur kommer jag in på anläggningen när det är stängt/ingen personal där?!?

Det är ju två dörrar och typ en sluss..

Den första dörren, ytterdörren, får jag upp genom att dra kortet. Sen går jag ju in i lilla "dörrslussen" och stänger ytterdörren.

Problemet är att jag inte får upp nästa dörr!!

Ska jag dra kortet igen? Lägga fingret på en avläsare? (Haha och vilket finger kan det ha varit som jag valde när jag skrev in mig) Göra båda samtidigt? Är det någon kod? Låser dörren sig om jag provat X antal gånger och det inte funkat? Jag fattar inte!

Var länge sen jag skaffade kortet och har NU börjat träna, men nästan enbart tränat när personal varit där..

• Svar på tråden Någon som tränar på Fitness 24Seven? Hur kommer jag in??
  • Anonym (???)

Du får väl fråga personalen nästa gång du går dit. Varför har du inte gjort det?

• Mother of 4

Oj hälften av texten försvann, hann bara vara där en gång när jag hade kort så vet att det var lite krångligt med fingeravtrycket få den måste ligga exakt som du la det vid registrering

• Noname00

Du ska använda ett av dina pekfinger på fingeravtryckslösaren , det du läste in hos dom första gången du använde kortet.

• Anonym (Okunnig)
    Anonym (???) skrev 2015-06-14 11:02:49 följande:

Du får väl fråga personalen nästa gång du går dit. Varför har du inte gjort det?

Därför att jag har glömt bort det då, inte svårare än så.
  • Anonym (Okunnig)
    Noname00 skrev 2015-06-14 11:21:41 följande:

Du ska använda ett av dina pekfinger på fingeravtryckslösaren , det du läste in hos dom första gången du använde kortet.

Mother of 4 skrev 2015-06-14 11:07:24 följande:

Oj hälften av texten försvann, hann bara vara där en gång när jag hade kort så vet att det var lite krångligt med fingeravtrycket få den måste ligga exakt som du la det vid registrering

Ok tack för era svar.

Kortet dras på ytterdörren, det har ju funkat. Och sen i Slussen (för stt öppna nästa dörr) så lägger jag dit pekfingret? Ska kortet läggas eller dras då också?
  • Noname00
    Anonym (Okunnig) skrev 2015-06-14 11:29:06 följande:
    Mother of 4 skrev 2015-06-14 11:07:24 följande:

Ok tack för era svar.

Kortet dras på ytterdörren, det har ju funkat. Och sen i Slussen (för stt öppna nästa dörr) så lägger jag dit pekfingret? Ska kortet läggas eller dras då också?
    Ingen aning, vi vet ju inte ens vilket gym du tränar på.
    Står det inte på slussen om du ska dra kortet också eller ej?
  • Millnear

Hej ,

Jag vet inte hur gammalt ditt kort är, men för ca två veckor sedan var jag tvungen att byta kort på fitness då dessa kort skulle sluta gälla från och med typ 31 maj.

Och om du inte lyckades komma in på gymmet så får du komma ditt när receptionen är öppen och be om hjälp.

När jag går genom slussen "trycker" jag kortet mot avläsaren och sedan skannar jag min pekfinger ;)

Tänk på att det tar en tid innan dörrarna öppnas , så var inte för snabb med att dra bort kort/pekfinger och rycka upp dörren.

• Dejtande

I Barkarbys sluss är det pekfinger och kort som gäller. Man håller kortet ovanför fingerläsaren.

• Anonym (...)

Har varit på Fitness 24seven två gånger i försök att skaffa ett gymkort, ingen av gångerna har man varken sett skymten av vare sig personal eller reception. Så de verkar inte vara bra på att ge ut relevant information. 

• Smecker
    Anonym (...) skrev 2015-06-14 16:57:56 följande:

Har varit på Fitness 24seven två gånger i försök att skaffa ett gymkort, ingen av gångerna har man varken sett skymten av vare sig personal eller reception. Så de verkar inte vara bra på att ge ut relevant information. 

Står på dörren när receptionen är bemannad.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (...)
    Smecker skrev 2015-06-14 17:02:04 följande:
    Står på dörren när receptionen är bemannad.
    Det var då jag var där, annars så hade jag ju inte kommit in genom dörren
  • Smecker
    Anonym (...) skrev 2015-06-14 17:06:38 följande:

Det var då jag var där, annars så hade jag ju inte kommit in genom dörren

Konstigt, brukar alltid finnas en disk vid dörren och en knapp att påkalla personalens uppmärksamhet.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
Svar på tråden Någon som tränar på Fitness 24Seven? Hur kommer jag in??