• Lillarosa

MVC Limhamn Malmö

Jag är nyinflyttad i Klagshamn och är nu gravid och har tänkt skriva in mig på MVC. Frågan är bara var jag ska gå. Jag antar att det närmaste för mig blir Limhamn. Har någon här någon erfarenhet av någon barnmorskemottagning på Limhamn? Eller någon annanstans i Malmö?

• Svar på tråden MVC Limhamn Malmö
  • Lillarosa

Tack så mycket för ditt svar! Någon mer som har erfarenhet av en barnmorskemottagning i närheten?

• Bulanoch Smulan78

Jag gick också på Capio Limhamn när jag väntade min dotter och det var jättebra. (Men den bm jag hade då flyttade till Capio Hansa så denna gången går jag där.) Vilken vecka är du i?

• Lillarosa

Tack! Jag har nu ringt dem och bokat tid för inskrivning. Jag är i vecka 6+6 idag och fick tid först den 2 juli då de har fullbokat fram till dess. Jag hade hoppats på att få en tidigare tid för att kunna få lergigan comp utskrivet då jag mår fruktansvärt illa.

• NovemberFemton

Vi går till Cura på Erikslustvägen och är supernöjda med det (bor i Bunkeflo). Smidigt också att Emma UL-klinik sitter i samma bygge!

• Erica1985

Capio är jätte bra, går själv hos dom fast ute västra hamnen men jag varit inne hos dom på Hansa för vul och alla jag träffat är underbara!

Svar på tråden MVC Limhamn Malmö