• Anonym (ts)

Roligt att Madeleine valde Danderyd

Jag tycker det är kul att prinsessan Madeleine valde att föda på Danderyd. Inte på KS som väl ses lite som officiellt kungligt sjukhus (Victoria födde där) och inte Sophia som ju spekulerats i, bara för att det ska vara fint.

Har själv fött två barn på Danderyd och var jättenöjd med dem.

• Svar på tråden Roligt att Madeleine valde Danderyd
  • Anonym (Suck)

Men vem fan bryr sig. Hon får ju specialbehandling och privatrum oavsett och folk som skickar hennes fötter. Knappast att hon beblandar sig med dom andra mammorna där. Nej prinsessan ska ha specialbehandling minsann.

• Anonym (Seg_deg)

Precis, vem bryr sig liksom. 

• Anonym (ts)

Känns det viktigt att lägga tid och kraft på att kommentera i en tråd att man är ointresserad av ämnet?

Såna trådar brukar jag liksom bara klicka förbi...

• Anonym (Suck)
    Anonym (ts) skrev 2015-06-15 17:50:50 följande:

Känns det viktigt att lägga tid och kraft på att kommentera i en tråd att man är ointresserad av ämnet?

Såna trådar brukar jag liksom bara klicka förbi...

Ja jag bemödar mig. För att du verkar tro att hon föder i samma salar som "alla andra" hon har fått sån jävla specialbehandling så det är pinsamt. Säkert den bästa läkaren enbart för henne och sen stort privat rum som hon aldrig behöver lämna. Det hade hon fått oavsett var hon födde.
  • Anonym (Jaså)
    Anonym (Suck) skrev 2015-06-15 17:53:52 följande:
    Ja jag bemödar mig. För att du verkar tro att hon föder i samma salar som "alla andra" hon har fått sån jävla specialbehandling så det är pinsamt. Säkert den bästa läkaren enbart för henne och sen stort privat rum som hon aldrig behöver lämna. Det hade hon fått oavsett var hon födde.
    Vad var det för specialbehandling hon fick?
  • Anonym (AR)
    Anonym (Jaså) skrev 2015-06-15 18:46:28 följande:

Vad var det för specialbehandling hon fick?

Enligt anonym suck så fick hon sina fötter skickade av folk, det är en specialbehandling utan dess like. ????
  • Anonym (Suck)
    Anonym (AR) skrev 2015-06-15 18:57:47 följande:
    Enligt anonym suck så fick hon sina fötter skickade av folk, det är en specialbehandling utan dess like. ????
    Är du dum eller? Det är ett uttryck. Att dom fjäskade som satan för henne och gav henne sån specialbehandling ingen annan "dödlig" får.
  • Anonym (Jaså)
    Anonym (Suck) skrev 2015-06-15 19:00:27 följande:
    Är du dum eller? Det är ett uttryck. Att dom fjäskade som satan för henne och gav henne sån specialbehandling ingen annan "dödlig" får.
    Som vad? Vilken specialbehandling?
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Jaså) skrev 2015-06-15 19:04:42 följande:
    Som vad? Vilken specialbehandling?
    Läs nyheterna det står där.
  • Anonym (AR)
    Anonym (Suck) skrev 2015-06-15 19:00:27 följande:

Slicka fötter har jag hört talas om men aldrig skicka fötter, man lär sig något nytt varje dag sa den dumma.
Svar på tråden Roligt att Madeleine valde Danderyd