Anonym (T) skrev 2015-06-15 20:14:09 följande:
Alla gör ju som man vill men den åldersskillnaden tycker jag var för hög. Fast jag är å andra sidan ganska petig när det gäller åldersskillnad. Min fråga är bara varför du känner att du måste berätta om tidigare sexerfarenheter till blivande pojkvän?
Det var planerat och det var jag som tog initiativet , jag tog kontakt via en sexsida. Vet inte varför jag tog en gubbe, men jag ångrar inte själva ligget.. han var väldigt omtänksam och tog hand om mig på alla möjliga sätt. När vi sen pratade på fiket så kändes det som att han förstod och kunde kommunicera på min "nivå" vilket gjorde att jag tyckte om hans personlighet.
Tecum skrev 2015-06-15 21:22:44 följande:
Couldn´t care less om det var en sjysst snubbe. Men jag har svårt för tjejer som har sex med värstingar och kriminella, då hade du varit bränd i mina ögon.
Men varför hade du sex med honom om det känns så dåligt efteråt?
Det är bara känslorna som jag har nu efter träffen, moraliskt fel på något sätt fast jag tyckte om själva sexet.
Anonym (?) skrev 2015-06-15 21:26:09 följande:
Konstigt tycker jag. Varför ligga med en gubbe när man är 23 år?
Anonym (Onda sanningen) skrev 2015-06-15 21:12:03 följande:
Att hon var sjukt ful.
Bara fula småtjejer som ligger med gubbar.
Är inte någon ful tjej alls, utan har bara väntat med sex pga att det jämt kändes fel med killarna jag träffade och det kanske var rätt gjort. Osäkerheten kring killar i min ålder har oxå varit någon slags spärr eftersom jag tror att killar runt 23-25 är rätt så kräsna och kanske förräntar sig väldigt mycket när det gäller sex och kanske dessutom skulle finna mig väldigt soppig och tråkig i sängen för jag har ju som sagt inga tidigare erfarenheter. Tog en äldre man för det kändes bra, moget och att han skulle förstå mer... Vilket precis stämde när jag hade sex för jag var avslappnad och det blev bra för min del.