• Lillin

    Någon mer som fått missfall på trillingar?

    Hej. Jag och min sambo fick i mars 2014 ett missfall i v 16 och sedan ett andra missfall i oktober 2014... missfallet i oktober såg läkarna 3 stycken foster. Men 2 fostersäckar såg inte normala ut. Vi fick komma på återbesök veckan efter...då såg de bara två foster kvar. Och en säck var onormal i formen.. så det fick bli ett nytt vul veckan efter och då såg d3 ett foster med en helt ok form på säcken men inget hjärtslag. .var då i v 10 och det borde ha funnits ett hjärta som slår.. men icke... och sedan blev det ytterligare ett besök då fostret låg på botten av säcken och foster säcken var missformad. Jag fick genomgå en skrapning och har sedan dess inte kunnat bli gravid igen. Finns det någon annan som förlorat så många foster under en graviditet ? Och har ni fått svårare att bli gravida efter skrapning?

  • Svar på tråden Någon mer som fått missfall på trillingar?
  • zandraw

    Nu förlorade jag bara ett foster men i v16 som efter många vändor slutade med en skrapning. Hade dock lite svårare att bli gravid efter det, tog över ett år. (Blev oplanerat gravid med första, på första försöker med andra och missfallet sen tog det lång tid)
    Lycka till!

Svar på tråden Någon mer som fått missfall på trillingar?