• vannan

Utomkveds/missfall blöder inget -hjälp

För ungefär 5 veckor sen åkte jag in då jag började blöda några droppar (kom lite på pappret när jag torkade) + hade väldigt ont i magen så ville kolla att det stod rätt till. Var i vecka 7 och fick då veta att de misstänkte utomkveds, fick ta regelbundna blodprov. För 1 vecka sen låg hcg på 0.

De sa att det även kunde sluta som vanligt missfall, men eftersom jag fortfarande inte blödigt något eller fått mens så tänkte jag höra om någon av er vet hur lång tid det brukar ta innan allt kommer igång igen?

Vi hade oskyddat sex för någon vecka sedan när hcg låg på 35 men jag kan väl inte blivit gravid igen då? Jätte tacksam för svar!

• Svar på tråden Utomkveds/missfall blöder inget -hjälp
  • Pimpinellan

Nej,du måste blöda ut allt gammalt innan du ö.h.t kan bli gravid igen. Det kan dröja länge om man inte sätter igång det med piller.

• vannan
    Pimpinellan skrev 2015-06-18 15:24:27 följande:

Nej,du måste blöda ut allt gammalt innan du ö.h.t kan bli gravid igen. Det kan dröja länge om man inte sätter igång det med piller.

Även om hcg är på 0?
  • Pimpinellan

Blöda vid m.f måste man-den gamla slemhinnan måste ut för den är inte gynnsam för ägget.

Svar på tråden Utomkveds/missfall blöder inget -hjälp