Blir påtvingad skilssmässa
Hej !!!!
Vet inte hur man ska stå ut. Min Vill lämna mig, motivet oklart för mig hur som helst då anledningarna verkar aldrig ta slut. Vet att vi haft det jobbigt ett tag kanske mer än ett tag men sen har vi varit tillsammans mer än ett tag med. Har försökt att söka "svaret" men tycks inte hitta det hur många trådar eller forum o psykologer vars inlägg jag läst. Det som nästan känns jobbigast är den kyla som jag får leva med o en frånvaro som aldrig tycks ta slut från kvinnan som jag älskar mamman till mina 4 barn. hon har sagt att hon ansökt om skilsmässa men papperna kommer aldrig kommer vet inte om det är ett tomt hot eller om hon planerar att genom föra det. Hon vet att jag inte har någonstans att ta vägen, o lägenhet är omöjligt nästan att hitta om jag inte vill bli inneboende hos någon student förening, spännande med 4 barn. Är så jävla arg ledsen frustrerad uppgiven o har ingenstans att vänd mig. har i ett desperat försök att vissa henne att jag inget heldre vill än att rädda oss o vår familj sök KBT o bett henne att följa med men bara fått kalla handen då hon inte tror på psykologisk hjälp, min fru e en vilje stark person o det är det jag älskar med henne men det är det som jag börjar ogilla också att hon inte kan vissa sig svag eller sårbar. Vet inte vad jag ska göra. Önskar att allt blir ok.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-06-22 00:35
Är en fuking stolpe just nu vet inte vad jag håller på med. hon har tappat känslorna för mig. är visst inte den jag trodde jag var. hur fan tar man bort inlägg