• ollewittol

Hotwife? När frun har sex med andra.

Hej kvinna! :) Är det möjligen så att din man/sambo/kille har antytt att det vore spännande om du lekte med andra vid sidan av? Lugn, det är INTE ett sätt att försöka dumpa dig på, och INTE ett tecken på att han inte älskar dig längre, tvärtom! Han älskar dig mer än någonsin och vill att du får ännu mera njutning, samtidigt som han blir upphetsad av tanken (eller åsynen) av dig med någon annan. Det är ett väldokumenterat fenomen (sök exempelvis på cuckold på engelska Wikipedia) med både biologiska och psykologiska förklaringar, och vanligare än du tror (Google ger flera miljoner träffar...). Termen cuckold (på svenska hanrej) betyder egentligen bedragen äkta man, och har använts som hånande tillmäle. I strikt mening innebär det en förnedringsaspekt (kanske med mannen som mesig "sissy"), varför termen wittol (ungefär = vetande) egentligen borde användas för de män som välvilligt ser/uppmuntrar att frun tar sig älskare. Frun blir då en hotwife, och termen hotwifing är mer passande än cuckolding om man inte tänder på förnedringsaspekterna. Termen cuckold är dock så spridd att den används generellt.
    Till skillnad från swinging (partnerbyte eller gruppsex) innebär hotwifing att mannen inte önskar ha sex med andra. Han MENAR verkligen detta och du behöver INTE ha dåligt samvete för att han inte får samma frihet, eller oroa dig för att han skulle kräva det i efterhand.
    Givetvis finns det risker med både swinging och hotwifing, så ni måste allvarsamt diskutera scenarier som svartsjuka, könssjukdomar, graviditet och abort, och vad som skall förbli fantasier. Det är viktigt, ty det finns de som tänder på tanken att kvinnan riskerar eller rent av blir med barn (googla "impregnation fantasies"). Ni måste även ta ställning till riskerna med spontanragg/engångsligg kontra stabila relationer med älskare (bulls). Bara samlag eller även oralsex och kyssar? Kondom eller inte? Många män tänder enormt på creampies, dvs att se älskarens sperma i kvinnans slida, och vill kanske rentav slicka henne ren (detta innebär dock inte att han är bisexuell). Somliga män vill helst se på, eller åtminstone lyssna, under akten, medan andra tänder mer på att kvinnan är ensam med älskaren, antingen hemma eller hos honom eller någon helt annanstans. Att inte veta alls kan vara fruktansvärt upphetsande, men någon form av bevis på "genomfört uppdrag" är oftast önskat, som en ihopknuten fylld kondom eller drypande våta trosor... Det är i alla fall mycket viktigt att kvinnan berättar för mannen vad som har hänt, gärna så detaljerat som möjligt...
    När ni väl har dryftat allt detta, väntar ett fantastiskt liv! Skriv gärna och fråga mer!
    För övrigt önskar jag er en härlig midsommar! Kram! :)

• Svar på tråden Hotwife? När frun har sex med andra.
  • Anonym (Anonym kille)

Kan bara hålla med i informationen. Det finns killar som vill se sin kvinna ha sex med andra utan att för den delen själv ha sex med andra tjejer.

Jag fantiserar om detta.

• Anonym (Anonym kille)

Puff 

• Anonym (Varning)

Jag vill varna för detta. Det kan säkert fungera för somliga, men för mig var det en enkelbiljett ut ur vårt förhållande. Min fru blev aldrig riktigt sig själv efter att ha börjat med hotwife livet.

I början var det galet hett och sexigt. Hon hade sex med en man vi båda accepterade och hade ganska många konversationer med innan det blev något IRL. Men när detta väl hade satt igång så var det som om hennes aptit bara ökade och ökade. Hon träffade denne man fler gånger, även utan att jag visste om det. Sedan ville hon få min tillåtelse att träffa fler.....och eftersom initiativet kom från mig från början hade jag svårt att tacka nej.

Vårt eget sexliv var i början helt fantastiskt när vi började, men gradvis tappade hon mer och mer intresset för mig. Jag har nu i efterhand förstått att det berodde på att hon träffade fler män bakom min rygg. Hon fick en förkärlek för yngre potenta män, som jag ärligt talat inte alls kunde matcha vare sig i potens eller utseende.

Som sagt, kan säkert fungera men en varning är på sin plats.

• Anonym (Anonym kille)

En varningens finger är alltid bra. Jag tror att tydlig kommunikation och att detta är inget man ska göra om man är osäker på varandra i förhållandet. Att hon skulle falla för någon annan skulle lika gärna kunna hända i kön på Ica. Men älskar man varandra och har tillit till varandra så skulle en tillfällig relation där man känner att något mera är på väg att hända - att man börjar få känslor - kunna avslutas lika snabbt som den påbörjas, allt för att inte äventyra förhållandet. Annars tror jag att det som inte  dödar härdar. Det kan komma något bra ut av det mesta och inte minst att dela upplevelser. 

• Anonym (Man 40+)

Hej TS, du är alltså man då och din fru är Hotwife??

Hur tog du upp det med henne och hur länge gick det så att säga tills du berättade för din fru till det hände? 

Hur gamla är ni och hur länge har ni gjort det?

Har fler frågor men vet inte ifall tråden fortfarande "lever". Flört

• Anonym (Z)

Min flickvän får ligga med andra killar, i helgen ska hon ut på krogen och dä hoppas jag på en snap när hon säger kuk eller stenar av skön kuk :)

• Anonym (Ojdå)
    Anonym (Z) skrev 2023-02-24 05:56:45 följande:

Min flickvän får ligga med andra killar, i helgen ska hon ut på krogen och dä hoppas jag på en snap när hon säger kuk eller stenar av skön kuk :)

Att få en bild eller video där någon säger ?kuk? låter spännande, men om någon börjar ?stena? kukar, fy för tusan, den var ny! Låter farligt. haha.

• Anonym (Z)
    Anonym (Ojdå) skrev 2023-02-24 07:20:30 följande:

Att få en bild eller video där någon säger ?kuk? låter spännande, men om någon börjar ?stena? kukar, fy för tusan, den var ny! Låter farligt. haha.

Suger kuk skulle det stå :)
Svar på tråden Hotwife? När frun har sex med andra.