• Zunshin3

25 års present till min make

Hej!

Min man fyller 25 år om ca 3 veckor och jag vet inte alls vad jag ska hitta på åt honom. Vi har två barn som är 4 och 1 år, ingen möjlighet till barnvakt så att göra något på tu man hand är uteslutet. Hans intressen är att träna, umgås med familjen, natur och resa. Känns så tråkigt att bara ge honom en middag eller liknande. Är jätte tacksam för tips!

• Svar på tråden 25 års present till min make
  • MS

Vet inte vilken typ av träning han gillar men kanske en anmälan till Göteborgsvarvet, Vasaloppet, Vansbrosimmet eller Vätternrundan? Om du har råd gärna kombinerat med en hotellnatt, middag och barnvakt så blir det ngt trevligt för er båda?

• MS

Förlåt. Såg det där m barnvakt lite sent...

• muna

Hej! 

jag heter muna och jag har ingen så  jag behov din behindling så hur ska jag kontakt med dig

• emmakatta

Gillar han friluftsliv så finns det ju en uppsjö av roliga saker, som även kan kombineras med en tur i naturen som du fixar. Typ nytt tält, fin sovsäck, stormkök, kniv, friluftsbyxor osv.

• Zunshin3
    MS skrev 2015-06-20 01:25:10 följande:

Vet inte vilken typ av träning han gillar men kanske en anmälan till Göteborgsvarvet, Vasaloppet, Vansbrosimmet eller Vätternrundan? Om du har råd gärna kombinerat med en hotellnatt, middag och barnvakt så blir det ngt trevligt för er båda?

Han tränar på gym för att bygga muskler. Men jag vet att han skulle vilja utmana sig med något lopp så det var en jättebra ide :)
  • Zunshin3
    alla har olika åsikter skrev 2015-06-20 01:26:51 följande:

Kanske det jag önskar mig när jag fyller 27? Fitbit ^^

Nej det är han inget för, den skulle bara bli liggandes dessutom verkar dem gå sönder rätt snabbt.
  • Zunshin3
    alla har olika åsikter skrev 2015-06-20 01:28:00 följande:

Eller en upplevelse från liveit. Tex flyga flygplan?

Någon upplevelse har jag kollat på. Flyga flygplan skulle ju vara coolt, dock är han höjdrädd så just flygplan är jag lite osäker på om han skulle palla Skrattande
  • Zunshin3
    emmakatta skrev 2015-06-20 14:19:00 följande:

Gillar han friluftsliv så finns det ju en uppsjö av roliga saker, som även kan kombineras med en tur i naturen som du fixar. Typ nytt tält, fin sovsäck, stormkök, kniv, friluftsbyxor osv.

Där sa du något! Han är mycket för överlevnads grejs.. Så et ska jag absolut kolla närmare på :)
  • alla har olika åsikter
    Zunshin3 skrev 2015-06-22 07:49:32 följande:

Någon upplevelse har jag kollat på. Flyga flygplan skulle ju vara coolt, dock är han höjdrädd så just flygplan är jag lite osäker på om han skulle palla

Själv fick jag pistolskytte i present när jag fyllde 26. :) har länge velat testa det ^^
Svar på tråden 25 års present till min make