Han vill inte ta familjefoton med mig, så otroligt sårad och vet inte vad jag ska göra....
Vet varken ut eller in, min sk sambo och jag väntar barn, det är mitt första barn, han har flera sedan innan.
Jag har inte En enda bild på mig gravid, är i v.34 nu Visst ta selfies kan man göra men det känns sådär faktiskt...
När jag tagit upp att det hade varit kul att gå till en fotograf och ta gravidbilder och även bilder på oss två så har det blivit världens bråk. Han bryr sig inte om foton, han fattar inte varför o.s.v o.s.v att ha en bild i tidningen sen när hen är född är inte att tänka på, lika stort bråk där! Han tycker det bara är löjligt att "visa" upp som om det skulle vara märkvärdigt att få barn o.s.v säger han. Noteras att han å hans ex har varit med i tidningen VARJE gång, han säger att han inte gillade det då heller, men då sa han aldrig det något om det rätt ut. Så de bråkade aldrig om det. Jag tror inte där skon klämmer, han vill inte med mig helt enkelt....
MEN hur ska jag känna, jag ska behöva se bilder på han å hans ex när jag är hos hans föräldrar men han vill inte vara med på bild med mig, det känns så in i själen. Hur fan kan han säga att han älskar mig? Jag vill ju ha en bild för att kunna visa och vara stolt över en fin bild på oss. När jag nämde att skall vårat barn inte få se en enda bild på sin mamma & pappa ihop? Bara bilder på sin pappa ihop med någon annan? Då till slut säger han att han "kan väl följa med då" Jag säger också att att inte ha en enda bild å visa för hen när hen förstår att kunna säga att här är du i mammas mage. Kan säga att de hade 1000tals bilder från deras förhållande, å givetvis på hans ex när hon var gravid, å dom bilderna hade hon inte kunnat tagit själv...
Han säger till slut att boka tid hos fotografen jag säger ju att jag följer med, men HUR kul känns det på en skala?, när det har behövt blivit bråk å ifrågasättande varför han inte vill för att få med honom. Hur ska man kunna låtsas vara glad på ett foto då, å stolt över det sen?
Hur kommer det bli framöver, ska det bli så varje gång? Ska man aldrig kunna ta en familjebild? (jag är inte främmande att ta familjebilder i olika konstellationer, blandat både och med hans tidigare barn, kort på bara hans barn utan mig, på bara vårt barn till min släkt osv osv hans tidigare barn är dock alla tonåringar idag så vet inte hur kul de skulle tycka det vara jämt)
Hur ska man kunna känna ngnslags VI-känsla med en karl som beter sig såhär mot en??.
Känner verkligen ingen glädje inför det kommande barnet längre, det blev inte som jag trodde mig. Känner mig som ett kasst andrahansval!!, han har upplevt allt redan, och därför är inget viktigt för honom längre, men hur ska man kunna känna sig älskad när inget sådan är viktigt för han? Hur ska jag kunna fortsätta älska honom när jag inte betyder mer?
Kan säga att barnet var planerat, han var mest på först, så det är inget "misstag"