• Anonym (skopi)

fråga vad hon är ute efter?

Hej!

Har testat tinder igen och fått en matchning med en supersöt tjej som jag också har skrivit VÄLDIGT mycket med i ca 4 veckor, inga korta svar från från varken henne eller mig - dock så har jag börjat tröttnat lite på att skriva senaste tiden och jag vill få till en träff men det har hela tiden varit något i vägen från både hon och mig.

vi har även hunnit prata lite om förhållanden och vad vi tycker och tänker om sånt, dock så har jag inte frågat vad hon egentligen är ute efter då de flesta på tinder bara är ute efter ett knull och sen inge mer.

Borde jag fråga vad hon är ute efter och hur frågar jag det i så fall på ett sätt som inte kan misstolkas?

• Svar på tråden fråga vad hon är ute efter?
  • Anonym (7:e)

Man frågar rakt ut utan krusiduller. Annars får man ett otydligt svar. Jag var extremtydlig när jag var med på en dejtingsajt-man måste för att sålla bort de opassande.

• Anonym (skopi)
    Anonym (7:e) skrev 2015-06-20 17:37:58 följande:

Man frågar rakt ut utan krusiduller. Annars får man ett otydligt svar. Jag var extremtydlig när jag var med på en dejtingsajt-man måste för att sålla bort de opassande.

jo, känns som att det är en viktig fråga och man vill inte drulla bort den - får man fråga vad du skrev till henne? :)
  • Anonym (Maja)

Som tjej svarar jag så här på din fråga; att du ska försöka få till en dejt så fort som möjligt och fråga öga mot öga om hon vill ha ett förhållande eller inte. Det är jättesvårt att svara på det när man inte har träffats. Hade jag fått den frågan efter fyra veckors skrivande hade jag lagt benen på ryggen. Det vet man inte om man inte har träffat personen även om man gillar den man skriver med och har mycket gemensamt m.m.

Allt visar sig när man träffas IRL. Tro mig, jag vet

Det kanske inte ens är säkert att du vill ha ett förhållande med henne när ni väl har träffats.

Bor ni långt ifrån varandra eftersom det inte har blivit av att ni har träffats ännu?

• Anonym (skopi)
    Anonym (Maja) skrev 2015-06-20 18:10:09 följande:

Som tjej svarar jag så här på din fråga; att du ska försöka få till en dejt så fort som möjligt och fråga öga mot öga om hon vill ha ett förhållande eller inte. Det är jättesvårt att svara på det när man inte har träffats. Hade jag fått den frågan efter fyra veckors skrivande hade jag lagt benen på ryggen. Det vet man inte om man inte har träffat personen även om man gillar den man skriver med och har mycket gemensamt m.m.

Allt visar sig när man träffas IRL. Tro mig, jag vet

Det kanske inte ens är säkert att du vill ha ett förhållande med henne när ni väl har träffats.

Bor ni långt ifrån varandra eftersom det inte har blivit av att ni har träffats ännu?

Tack för svaret maja - snyggt skrivet!
    Ja, tyvärr gör vi ju de, dock inte så jättefarligt (10mil) dock så jobbar hon i stockholm (20mil) i veckorna så har inte haft möjligheten ännu att träffats vilket ja känner att de börjar bli jobbigt då det har gått så pass lång tid.

idag skulle hon på tjejkväll vilket hon sagt tidigare så då tänkte jag att hon kanske hade lust att träffas imorgon, dock så sa hon att hon inte visste hur hon skulle må imorgon vilket jag förstår att man vill ju faktiskt vara pigg och frisk när man träffar någon ny så skrev då att de inte var någon fara och att de kan ju hända att de kan gå vilt till på tjejkvällar.

dock kanske jag borde ha hoppat över smilysen som pussar med ett hjärta men men - gjort är ju gjort.
  • Anonym (Maja)

Skriv, eller ännu hellre ring henne (om ni har bytt tfnnr) och fråga om ni inte kan träffas snart. Varför inte föreslå nästa helg och är hon upptagen, så föreslå helgen efter. Om hon är intresserad så har hon tid för dig.
    10 mil är inte långt, med tåget tar det högst en timme.

Satsa nu och ge dig inte, du vill ju träffa henne och hon dig, annars hade hon inte skrivit till dig så länge. Att du har skickat smileys och pussar med hjärtan är helt okej, för hon har väl skickat det till dig med?

Lycka till;)

• Anonym (7:e)
    Anonym (skopi) skrev 2015-06-20 17:41:15 följande:
    jo, känns som att det är en viktig fråga och man vill inte drulla bort den - får man fråga vad du skrev till henne? :)
    Honom!  Flört  Jag skrev vad jag ville ha ut av livet och en relation. Hus,hem,barn,gärna på landet. Trosinriktning och livsvärderingar. Han ville som tur är samma sak och tyckte lika i det som gällde. Glad Har man "tid" att ödsla på en dödfödd relation behöver man inte precisera sig,man kan ta nån som passar sisådär,men vi var äldre och ville ha nåt stabil för resten av livet och då måste man våga ställa intima frågor om ditt och datt. Man har inget att förlora. Ärlighet vara längst!   Glad
Svar på tråden fråga vad hon är ute efter?