Anonym (Maja) skrev 2015-06-20 18:10:09 följande:
Som tjej svarar jag så här på din fråga; att du ska försöka få till en dejt så fort som möjligt och fråga öga mot öga om hon vill ha ett förhållande eller inte. Det är jättesvårt att svara på det när man inte har träffats. Hade jag fått den frågan efter fyra veckors skrivande hade jag lagt benen på ryggen. Det vet man inte om man inte har träffat personen även om man gillar den man skriver med och har mycket gemensamt m.m.
Allt visar sig när man träffas IRL. Tro mig, jag vet 
Det kanske inte ens är säkert att du vill ha ett förhållande med henne när ni väl har träffats.
Bor ni långt ifrån varandra eftersom det inte har blivit av att ni har träffats ännu?
Tack för svaret maja - snyggt skrivet!
Ja, tyvärr gör vi ju de, dock inte så jättefarligt (10mil) dock så jobbar hon i stockholm (20mil) i veckorna så har inte haft möjligheten ännu att träffats vilket ja känner att de börjar bli jobbigt då det har gått så pass lång tid.
idag skulle hon på tjejkväll vilket hon sagt tidigare så då tänkte jag att hon kanske hade lust att träffas imorgon, dock så sa hon att hon inte visste hur hon skulle må imorgon vilket jag förstår att man vill ju faktiskt vara pigg och frisk när man träffar någon ny så skrev då att de inte var någon fara och att de kan ju hända att de kan gå vilt till på tjejkvällar.
dock kanske jag borde ha hoppat över smilysen som pussar med ett hjärta men men - gjort är ju gjort.