• Anonym (sakna)

Kan man skriva till Kk

att man saknar denne? Eller är de dumt? Tänker ni om det?

Vanligtvis så brukar jag bara skriva och fråga om vi kan ses. Men nu har vi inte kunnat ses på ett tag av olika anledningar och kommer heller inte kunna närmaste veckan heller.

Men jag känner att jag vill skriva nåt bara för att visa att man vill ses snart igen typ...

Tips på vad man kan skriva?

• Svar på tråden Kan man skriva till Kk
  • Anonym (klart!)

Klart du kan! Men är det enbart ett KK eller har du fått känslor?

• Anonym (sakna)

Lite osäker. Men då man inte vet vad han själv tycker om mig så vill man ju heller inte att det ska verka som man vill mer. Heller inte som man är helt ointresserad.

• Anonym (Hanna)

Tycker inte att du ska skriva. När jag hade en sådan relation så var det noga med att inte visa några större känslor utöver sexlivet. Det finns ju en anledning till att ni bara är KKs antar jag?

• Anonym (Jisses)

Typiskt tjejer att kära ner sig i kk när det är menat att det ska va bara sex. Så nu ska du försöka lura dig ur kk nästet och bli kärleks par? Brukar ju verkligen funka bra!

• Anonym (sakna)
    Anonym (Jisses) skrev 2015-06-21 18:44:55 följande:

Typiskt tjejer att kära ner sig i kk när det är menat att det ska va bara sex. Så nu ska du försöka lura dig ur kk nästet och bli kärleks par? Brukar ju verkligen funka bra!

Tänker inte lura någon. Med tanke på hur ofta vi ses så lär nåt sådant ändå inte fungera.
  • Anonym (sakna)
    Anonym (Hanna) skrev 2015-06-21 18:40:36 följande:

Tycker inte att du ska skriva. När jag hade en sådan relation så var det noga med att inte visa några större känslor utöver sexlivet. Det finns ju en anledning till att ni bara är KKs antar jag?

Fast han själv är inte så noga med de. Ibland så visar han mer ibland mindre. Likaså vad han säger. En annan är mer försiktig
  • Anonym (klart!)

Om det är så att du har känslor för honom så kan du antingen:

1) berätta för honom och riskera att förlora honom
    2) berätta för honom och det visar sig att han känner samma sak
    3) inte säga något alls och köra på som förut

• Anonym (sakna)
    Anonym (klart!) skrev 2015-06-21 19:17:40 följande:

Om det är så att du har känslor för honom så kan du antingen:

1) berätta för honom och riskera att förlora honom

2) berätta för honom och det visar sig att han känner samma sak

3) inte säga något alls och köra på som förut

Kör på alt 3 tillsvidare.

Vill bara kunna skriva nåt som inte direkt kan tolkas till att man vill nåt mer.
  • Anonym (..)

Jag hade nu valt att utrycka mig att jag längtar istället för att sakna..

• Anonym (sakna)
    Anonym (..) skrev 2015-06-21 20:18:51 följande:

Jag hade nu valt att utrycka mig att jag längtar istället för att sakna..

Ja det låter ju bättre:)
  • Anonym (Tjej)

Om du skriver tex något som - saknar din kuk.. Eller ngt sexigt så är det ju inte menat "kärlek" så det går ju alltid.

• Haskel

Man måste väl inte älska någon/något, för att sakna eller längta efter den/det. Man kan ju exempelvis sakna sex, man kan sakna den andres kropp men det kan givetvis även handla om en person.

Att säga att man saknar någon innebär nödvändigt INTE att man älskar personen. Det är snarast en bekräftelse på att man tycker om någon på ett personligt eller kroppsligt sätt.

Så självklart kan du skriva att du saknar honom. Hur han sedan vill tolka det, är upp till honom.

• HäckHäxan

Alltså man kan väl sakna personer även om man inte älskar dem, är kära i dem eller vill ha en relation med dem.

Jag hade absolut kunnat skriva saknar dig eller saknar våra träffar eller något annat i sil med det. Saknar din kuk kanske Ja det hade jag lätt kunnat skriva.

Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
Svar på tråden Kan man skriva till Kk