• Anonym (helpmeout)

Röda prickar/knottror på ollonet hjälp!! (bild)

Hej!
    I Fredags så hade jag sex med en tjej med herpes ryktet. Jag var så dum så att jag inte kunde motstå. Så på Söndagen vaknade jag upp pga av att det kliade på mitt ollon, då såg jag att det var röda prickar/knottror på den. 

Har inte känt en symtom än att det gör ont eller något sånt när jag kissar. det kliar på lite när jag tänker på det. 

Någon av er som vet vad det kan vara? 

Jag vill varna er för bilderna!!

bild 1: imageshack.com/a/img633/714/fnhvKt.jpg
    bild 2: imageshack.com/a/img661/4467/CukDZj.jpg

• Svar på tråden Röda prickar/knottror på ollonet hjälp!! (bild)
  • Anonym (Herpes?)

Med tanke på ryktet och att det ser ut som massa små blåsor så borde det väl rimligen kunna vara just herpes?

• Anonym (suck)

Grattis, du har fått herpes, hoppas det var värt ett knull.....

• Anonym (suck)

• Anonym (Tyvärr)

Japp det där är herpes

• Anonym (Herregud)
    Anonym (suck) skrev 2015-06-22 20:08:49 följande:

Men du! Försök vara lite finkänslig? Jag tror att om det varit du som fick "domen" att du hade herpes hade velat höra något annat än h"oppas det var värt ett knull"

Till TS gå till närmsta STDklinik och få det där undersökt av en riktig läkare innan du gräver ner dig totalt... Det låter och ser tyvärr ut som små blåsor men det kan fortfarande vara något annat
  • HäckHäxan

Det ser rätt mycket ut som herpes tycker jag. Gå till doktorn och få medicin och kolla upp det hela. Det måste ju inte vara herpes och för övrigt är herpes sjukt vanligt och många föds med det, även om jag förstår att det kanske känns tungt att få beskedet. Det är i vart fall inget ovanligt helt enkelt.

Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (B)

Hoppas du är mer ansvarsfull än tjejen i fråga om du har herpes och upplyser folk innan ligget i framtiden.

• Anonym (U)

Alltså, han har sex med någon som har herpes och får blåsor redan dagen efter?

• Anonym (Pappa32)

Det är inte ovanligt att få prickar på snoppen efter samlag. Kan jag få med frun också ibland.

Vänta så går det över.

Svar på tråden Röda prickar/knottror på ollonet hjälp!! (bild)