När räknas det som bisexualitet?
Hej!
Det är så att jag enbart haft förhållanden med killar men tänder på tjejer också. Jag har inte legat med en tjej men man har väl strulat & tagit lite på varandra. Tänder sjukt mycket på tjejer men känner inte att jag vill ha ett förhållande med en. Känner två helt olika känslor när det kmr till tjejer och killar. Killar får man en "kärlekskänsla" & tjejer mer ett sug.. Tittar inte på tjejer & spanar in dem men om man ser en snygg tjej kan man bli sugen.
När jag gick i mellanstadiet så trodde jag att jag var lesbisk för jag fick samma känsla för en tjejkompis som man hade fått för killar innan. Man är ju så pass ung så det kan ju ha varit att man inte förstod om man var superglad eller bara tyckte om en tjejkompis så de kändes bra. Det var en gång det kändes så, så det gick ju bort men mådde jätte dåligt av de.
Fick sen en sån känsla igen för en tjejkompis EN gång i högstadiet.
Har strulat med tjejer, jag & en tjej tog på varandra och höll på lite försiktigt en gång & det var i gymnasiet. Umgicks sen med en tjej i 18 års åldern, vi satt i princip ihop & sov över hela tiden. Henne tänkte jag om några ggr att jag höll på att bli väldigt närgången & ville känna henne nära & känna på henne men det kändes fel så kände att jag hade ångrat mig om jag tagit ngt steg.
Förra året så kunde jag inte slita mig från tanken att få slicka en tjej, mådde så otroligt dåligt för var på G med en kille & bara ville få känna på en tjej & visste inte om det bara var en "fas" eller inte. Pratade med honom om de iaf & de "gick över". Nu i slutet av vintern/början av våren så åkte jag väldigt mycket buss och det var en tjej som åkte med den vissa dagar som jag bah fastnade i huvet.. Vet inte vad det var men bara kände ngn attraktion av henne & ville känna henne nära & hålla på.... Detta har avtagit nu. Vill bara få en tjej att njuta!
Men undrar vad är det med mig?!
Tillåter inte jag mig själv att vara jag, är det bara en tanke som har fastnat, vill jag bara ha sex? Blir så kåt av tjejer men Vill jag mer men är för feg? Blir helt konstig av de här för de försvinner sen får jag samma känsla igen osv osv .... Ville mest bara skriva av mig här..