Aldrig mer en man med barn!
Spelar ingen roll om han så vore den sista mannen på jorden. Jag kommer aldrig bli tillsammans med en man som har barn igen!
Spelar ingen roll om han så vore den sista mannen på jorden. Jag kommer aldrig bli tillsammans med en man som har barn igen!
Låter bra, fler kvinnor till oss barnlösa män
Alla har inte bra erfarenheter av bonusbarn, men alla är inte likadana. Troligtvis har du stött på en man med jobbiga barn och med den inställningen du har nu (sålla bort alla män med barn) så kan du gå miste om att träffa en man med underbara barn. Är det mannen det var fel på, så tänk på att det hade kunnat vara lika mycket fel på honom utan barnen. Men det är ditt val- det finns "äldre" män utan barn med. Det finns någon för alla! :)
Låter bra, fler kvinnor till oss barnlösa män
Vad är det som gör att du har så mycket emot män med barn?
Gratulerar till ett bra beslut!
Ett alldeles utmärkt beslut som fler borde ta efter. Se dig om efter någon av alla barnlösa män istället.
Ett alldeles utmärkt beslut som fler borde ta efter. Se dig om efter någon av alla barnlösa män istället.