Jag har haft turen att må bra hela tiden faktiskt, tacksam för det! Var otroligt trött första veckorna bara, det gav med sig i vecka 11-12 någon gång före det så somnade jag överallt hela tiden. :D
Jag fick också en helt otrolig aptit och gick snabbt upp 15kg men nu har det lyckligtvis planat ut och jag håller mig där jag är. Min BM tror att det är för att jag var lite i tunnaste laget före graviditeten, då blir det visst så för en del.
Nu har jag lite ork igen men jag flåsar bara av att gå i normal takt, vet inte om det är min nya vikt i kombination med ökad blodmängd kanske. Magen börjar vara lite i vägen, jag märker att Liten växer och det känns som jag ligger på en boll eller något om jag ligger på mage. Jag tror mig ha känt första små rörelserna men det är väldigt vagt.. jag är säker där och då men tvivlar i efterhand. :D
På måndag är det dags för mitt rutinultraljud i Umeå vilket jag ser fram emot så klart! Jag bor förresten på vischan utanför Ånäset. :) Är ändå intresserad av att ses både före och efter bebis kommer om fler är sugna på det! Men jag kanske är 10 år äldre än alla också? ;) Jag är 33.
Hur har du ont Georgssons? Är det fogarna redan eller ligament osv? Eller kanske något helt orelaterat till graviditeten?