arbetskläder?
Lägger tråden här eftersom jag inte "outat" min graviditet än och inte har tänkt göra det innan semestern...
Arbetar utomhus, inte med varselkläder men typ fristad. Hur har ni andra med kroppsarbeten gjort när kläderna blivit för små? Är det hängslebyxor som gäller?
Är inte förtjust i detta då jag även "ogravid" är varm av mig, i vintras fick jag inte ens fram vinterjackan pga den milda vintern...
Hur många storlekar större tog ni isf på byxorna? Tänker att jag ska beställa ett par två storlekar större så att de finns efter semestern, så bör de väl räcka ett tag? De har ju knappar i sidorna... fast tanken på hängselbyxor i september när jag fortfarande har shorts och t-shirt normalt får mig att storkna lite redan nu :)
Jag är sådär optimistisk och tänker att jag vill jobba hela hösten, det är vår lugnare period och med lite "anpassning" bör det kunna funka om inget tillstöter, och så kan man ju inte gå runt och tänka heller...
Det funkar alltså inte med dessa restaurangbyxor jag sett finns till gravida, då jag klättrar i skylift, kör gräs, ligger på knäna, osv.
Nu utgår vi alltså ifrån att jag orkar, så sådana kommentarer hoppar vi, det tar vi när det händer isf.
Det måste ju finnas fler park/kyrkogårds/utomhusarbetare som väntat barn?:)