• Gudinnan

Planering i augusti/ september

Nu är det äntligen dags för syskon bakanet i augusti september och jag hoppas vi samlas i en stor härlig grupp och ser fram i mot att få arbeta lite hårdare efter sommaren.

Här planerar vi nämligen ett syskon till 3 av barnen.

Spännande men OXÅ läskigt.

Jag är väl inte ensam hoppas jag.

Hittade ingen annan tråd som skulle passa in på denna så nu finns den här.

Välkomna ...

Da solen lyser op over Danmark, så ved jeg , at jeg får en chance til ♥ ♥
  • Svar på tråden Planering i augusti/ september
  • Gimle

Hej, vi skall börja baka syskon till sonen i september :) har varit mycket fram och tillbaka men har bestämt mig för att nu är det dags.

Köpte folsyra igår så nu känns det mer verkligt.

Hur gamla är dina barn? Min son är 2,5 år :)

• Snorkfraken91

Hej! :)

Hoppar gärna in här! Vi tänkte börja försöka med första barnet i augusti. Jag ska sluta äta min p-piller om två veckor, men vi tänker att systemet får komma igång innan vi verkligen börjar försöka.

Vad använder ni andra för p-medel nu och hur länge har det tagit för er att bli gravida med era tidigare barn?

• Gimle

Första barnet var inte planerad men slarvade med preventivmedel så var inte överraskad. Han var väldigt välkommen :)

Har använt cerazette nu ett tag men slutade för några månader sedan. Har en lång menscykel på ca 40 dagar så är inte säker på om allt är som det ska.

• Gimle

En tvååring är ganska bra p-medel så nu blir det "säkra" perioder och avbrutet de få gångerna vi får till det Tungan ute

• Gudinnan

Härligt att se, att tråden lever

Våra barn är äldre.

Dottern är 10 år

Sonen är 6 år blir 7år i aug

Mini pojken är 4 år blir 5 i dec

Vi har inte haft skydd och kör utan.

Da solen lyser op over Danmark, så ved jeg , at jeg får en chance til ♥ ♥
  • Svelin

Hoppar gärna in här, men det är inte helt hundra än om vi ska försöka få till en trea eller inte. Men bestämmer vi oss för det så börjar vi efter semestern. Våra barn är 8,5 år och 6 år.

Svar på tråden Planering i augusti/ september