• Oroligatjejen229

    Tror min pappa är otrogen!!!??

    Hej! Snälla hjälp mig, jag är en tjej på 13 år som mår jätte dåligt. Gråter nästan hela tiden och har inte berättat för nån.

    Det är såhär att jag tror att min pappa är otrogen mot min mamma, han har inte visat några klara tecken direkt men sättet han är på är annorlunda, han är liksom nästan lite deprimerad eller typ ledsen, men så emellan åt så kan han vara glad och precis som vanligt. Dom enda tecknen jag har är att jag lagt märke till att hab aldrig lägger. Ifrån sig sin mobil, jag vet inte om han någonsin gjort det men eftersom jag har lätt att bli orolig över saker så la jag märke till det. Han åker också ofta bort. Fast han säger att han ska jobba ( han säger även namn på dom han ska jobba hos) mamma har inte märkt nått tror jag. Dom skrattar och är precis som vanligt med varandra. snälla hjälp mig!!

    Är min pappa otrogen??

    Eller är det jag som är alldeles för orolig för mitt eget bästa?

    Jag mår verkligen inte bra...

    Han är även mycket på sin telefon också, men det kanske är nått mamma också borde lägga märke till??

  • Svar på tråden Tror min pappa är otrogen!!!??
  • Birgitta02

    Jag tycker du ska sluta oroa dig.  Min erfarenhet av otrohet är att man då brukar bli mycket gladare, och verkligen inte deprimerad. Däremot tycker jag du ska ta ett samtal med din pappa och berätta att du känner att han är annorlunda och att du mår dåligt utöver det. Han har säkert en bra förklaring. Vissa stadier i livet gör att man ibland ändrar sitt beteende något, utan att det är tecken på otrohet. Så prata med dina pappa.

    Lycka till och kram på dig

Svar på tråden Tror min pappa är otrogen!!!??