• Anonym (Fiffan)

Vad blir du som kvinna kåt av?

Ofta hör man ju att killar går igång på lättklädda kvinnor, på bröst, på det sexuella hos en kvinna. Men vad blir du som tjej/kvinna kåt av? 

Vad och när blir du upphetsad/intresserad när det handlar om killar? 
    Om du exempelvis får syn på en naken kille som du tycker är snygg, blir du då intresserad/upphetsad? Jag har hört att en del kvinnor blir kåta av killar som har erektion(stånd), men om en kille vara är naken.. Räcker det då för att du ska bli upphetsad? Många killer kan ju bli upphetsade av avklädda kvinnor.   

• Svar på tråden Vad blir du som kvinna kåt av?
  • Anonym (Fiffan)
    Anonym (Fiffan) skrev 2015-06-24 14:37:48 följande:

Ofta hör man ju att killar går igång på lättklädda kvinnor, på bröst, på det sexuella hos en kvinna. Men vad blir du som tjej/kvinna kåt av? 

Vad och när blir du upphetsad/intresserad när det handlar om killar? 
    Om du exempelvis får syn på en naken kille som du tycker är snygg, blir du då intresserad/upphetsad? Jag har hört att en del kvinnor blir kåta av killar som har erektion(stånd), men om en kille vara är naken.. Räcker det då för att du ska bli upphetsad? Många killer kan ju bli upphetsade av avklädda kvinnor.   

Jag glömde en fråga!

Vad tänker oftast du som kvinna på när du onanerar?
  • attid89

Blir sällan upphetsad av nakenhet sådär generellt. Det är mer blickar, handlingar eller ord. Jag blir till exempel alltid sugen om mannen tappat upp ett bad när man kommer hem från jobbet så att man kan mysa en stund innan, massera varann och tafsa. Blir nästan alltid sugen av massage/beröring osv oavsett hur mannen är klädd för stunden ;)

• Anonym (MM)

En naken man blir jag inte tänd på, ja min egen i så fall. Skrattande Men det krävs en del för att jag ska tända. Det är en kombination av utseende, personlighet, personkemi, självkänsla.....och hans sätt att bemöta och se mig, visa intresse för mig och min person, hans sätt att ta på mig och ord osv...

Men en man som dyker upp naken framför mig på något vis skulle inte väcka några som helst känslor i mig nej.

• Anonym (Fiffan)
    attid89 skrev 2015-06-24 14:46:05 följande:

Blir sällan upphetsad av nakenhet sådär generellt. Det är mer blickar, handlingar eller ord. Jag blir till exempel alltid sugen om mannen tappat upp ett bad när man kommer hem från jobbet så att man kan mysa en stund innan, massera varann och tafsa. Blir nästan alltid sugen av massage/beröring osv oavsett hur mannen är klädd för stunden ;)

Vad tänker du på/brukade tänka på när du onanerade då?
  • Anonym (Fiffan)
    Anonym (MM) skrev 2015-06-24 14:49:52 följande:

En naken man blir jag inte tänd på, ja min egen i så fall. Skrattande Men det krävs en del för att jag ska tända. Det är en kombination av utseende, personlighet, personkemi, självkänsla.....och hans sätt att bemöta och se mig, visa intresse för mig och min person, hans sätt att ta på mig och ord osv...

Men en man som dyker upp naken framför mig på något vis skulle inte väcka några som helst känslor i mig nej.

Vid onani, vad brukar du som kvinna tänka på då?
  • Anonym (Härreguud)

Jag blir väldigt kåt av att se en kuk, hård.. Att se en kille runka, eller en tjej onanera.. Porr, inget med plastiga porrskådisar men härlig, naturlig amatörporr.. Jag tycker det är sexigt när min kille har mjukisbyxor/shorts på sig hemma och inga kallingar under, så man ser konturerna av hans kuk..

• Anonym (Fiffan)
    Anonym (Härreguud) skrev 2015-06-24 14:54:35 följande:

Jag blir väldigt kåt av att se en kuk, hård.. Att se en kille runka, eller en tjej onanera.. Porr, inget med plastiga porrskådisar men härlig, naturlig amatörporr.. Jag tycker det är sexigt när min kille har mjukisbyxor/shorts på sig hemma och inga kallingar under, så man ser konturerna av hans kuk..

Enligt vad jag hört är det ganska vanligt att tjejer kollar mot killars skrev när de har mjukisbyxor på sig, alltså på okända.
  • Anonym (Kvinna 27)

Jag blir inte upphetsad av att se en naken man nej, jag kan tycka att en naken man är trevlig att titta på, men kåt eller upphetsad blir jag verkligen inte.

Jag blir kåt av beröring, kyssar på hals och nacke, smek och kyssar av bröst, rumpa, insida lår, midja och höfter, en erigerad penis tryckt mot min rumpa (i kombination med övriga saker jag nämnt, inte ensamt). Att bli överraskad när jag står och lagar mat exempelvis, om min partner kommer bakifrån och håller om mig, tar tag i mina höfter och kysser mig i nacken. Massage. Sådana saker.

När jag onanerar tänker jag inte på nåt särskilt, hur menar du?

• Anonym (Fiffan)
    Anonym (Kvinna 27) skrev 2015-06-24 14:58:29 följande:

Jag blir inte upphetsad av att se en naken man nej, jag kan tycka att en naken man är trevlig att titta på, men kåt eller upphetsad blir jag verkligen inte.

Jag blir kåt av beröring, kyssar på hals och nacke, smek och kyssar av bröst, rumpa, insida lår, midja och höfter, en erigerad penis tryckt mot min rumpa (i kombination med övriga saker jag nämnt, inte ensamt). Att bli överraskad när jag står och lagar mat exempelvis, om min partner kommer bakifrån och håller om mig, tar tag i mina höfter och kysser mig i nacken. Massage. Sådana saker.

När jag onanerar tänker jag inte på nåt särskilt, hur menar du?

Man tänker ju på något sexigt när man onanerar, spelar upp en film i skalle. Tänker du inte på något alls?
  • Anonym (Girl next door)

Jag blir kåt av att se attraktiva upphetsade killar (dvs man ska märka på kroppsspråket att de är upphetsade, se det i ögonen etc, det räcker inte med en hård kuk. Speciellt inte en närbild på en hård kuk.

Sedan tänder jag på att se killar nakna enbart men då måste jag ha känslor för dem. Det räcker inte med en snygg naken kille som bara står där. Antingen känslor eller synbar upphetsning hos honom.

• Anonym (MM)
    Anonym (Fiffan) skrev 2015-06-24 14:53:38 följande:
    Vid onani, vad brukar du som kvinna tänka på då?
    Jag tänker på sex....inte en specifik man.
  • Anonym (Kvinnan)

Nej, jag blir verkligen inte kåt av att se nakna karlar, spelar ingen roll hur snygg mannen är.

Mannen jag dejtar verkar dock tro det och klär gärna av sig framför mig eller skickar nakenbilder på sig själv.

Ger mig INGET!

Han går igång på mig naken och tror väl att jag fungerar på samma sätt?!

Rätt tröttsamt!

• taquine
    Anonym (Fiffan) skrev 2015-06-24 14:57:08 följande:
    Enligt vad jag hört är det ganska vanligt att tjejer kollar mot killars skrev när de har mjukisbyxor på sig, alltså på okända.
    Hmm ..detta tycker jag mig känna igen från andra gamla trådar .. Just mjukisar och okända män;)
    Sorry men är väldigt skeptiskt till vad du är ute efter. Varför så intressant vad kvinnor onanerar till ?
    Goodness me
  • Anonym (Grissom)
    Anonym (MM) skrev 2015-06-24 14:49:52 följande:

Det kanske inte är så konstigt att en man gärna har sex, när han äntligen träffar en kvinna som vill. Med tanke på allt som krävs för att kvinnan ska bli kåt SkrattandeFlörtDrömmer
  • Matilda03

Inte nakenhet i sig. Det är dock sexigt med bar överkropp och muskulösa armar om han är sexig i övrigt. Alltså har en sexig stil, självförtroende, manlig, kunnig på nåt. Mkt hur han för sig och är. 

Svar på tråden Vad blir du som kvinna kåt av?