• Solveig13

Letar som en tok efter vita baby-CONVERSE

Letar efter vita baby-Converse, men får inte napp någonstans... så liten storlek som möjligt. Gärna begagnade om skicket är fint, annars tar jag tacksamt emot tips på var jag kan köpa nya...

Håller tummarna! :)

• Svar på tråden Letar som en tok efter vita baby-CONVERSE
  • Pajjadee
    Solveig13 skrev 2015-06-24 23:23:09 följande:

Letar efter vita baby-Converse, men får inte napp någonstans... så liten storlek som möjligt. Gärna begagnade om skicket är fint, annars tar jag tacksamt emot tips på var jag kan köpa nya...

Håller tummarna! :)

Hej! Satt faktiskt och kollade efter det innan idag och de jag hittade va dessa www.tradera.com/item/340776/234505687/converse-baby-skor-mjuk-sula-storlek-18-nya om de va något i den stilen du tänkte :)
  • Pajjadee
    Solveig13 skrev 2015-06-24 23:41:45 följande:

Precis! Helst i tyg däremot, men största problemet ligger i att jag behöver dem inom en vecka... så har inte tid att vänta på någon auktion... :-O

Okej :) jag har inte sett vita någon annanstans, eller dom har varit slut överallt :/ har bara sett röda, blåa, rosa och rödvita. men ifall de hade funkat med dom läder så finns väl funktionen "köp nu" så bör du ju kunna få dom inom de närmsta dagarna :) fast det beror ju på hur mycket du vill betala för dom :)
Svar på tråden Letar som en tok efter vita baby-CONVERSE