• Aniiee

    Du får bestämma 48 timmar av mitt liv

    Inspirerad av två andra trådar (FLs egna "to-do-list"-tråd + en annan), så tänkte jag att vad tusan. Kör i vind eller något. 

    Så, planera två dagar åt mig. Särskilt just nu, när jag har så supermegajätteextratråkigt när resten av familjen och alla hundarna är spridda med vinden och jag är alldeles ensam hemma i 10 dagar.

    Lite bakgrund och intressen:
    Jag är sjuk och orkar inte mer än ungefär 2 timmars medelsvår aktivitet i taget. Bra dagar orkar jag 3 st 2-timmars pass, dåliga dagar orkar jag 1. Kanske.
    Jag spenderar väldigt många timmar i sängen och/eller soffan
    Jag bor i ett hus med trädgård
    Jag är tvspelsfanatiker med egen youtube- och twitchkanal
    Jag älskar att se film och tvserier.
    Jag älskar att läsa
    Jag är utbildad kock
    Jag är en nattuggla (duh, klockan är 01:46....)
    Jag tycker om att fotografera men är inte så bra på det
    Jag tycker om korsord och pussel
    Jag har en gång i tiden varit ett träningsfreak modell mindre
    Jag har en gång i tiden varit lolita med flera genrer som intresse
    Jag älskar att skriva, skriver mest fantasy och sci-fi, alltid med inslag av eller ren yaoi. Jag har säkert 1000 lösa sidor med allt möjligt dravel.
    Jag kan inte rita en streckgubbe om du så hotar mig med pistol.
    Jag kan inte rita en streckgubbe om du så hotar någon annan med pistol heller.
    Jag tycker om utmaningar och att göra nya saker, bara jag får förbereda mig lite innan
    Jag älskar kunskap och att lära mig saker.
    Jag har Asperger.

    Ja... lite så.

    Feel free att bestämma mit liv lite.


    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • Svar på tråden Du får bestämma 48 timmar av mitt liv
  • Grande Rock

     - köp en trumpet
     - vänta tills grannarna åker på semester
     - öva, öva, öva....Solig


    Born to lose, live to win!
  • Aniiee
    piink92 skrev 2015-06-25 02:10:20 följande: