• Anonym (Mona)

    Konstigaste rykten du har hört om dig själv eller din partner?

    Fick höra nyligen av en tjej på en fest att hon hört att jag tar kokain.

    Har jag aldrig gjort och fattar inte vad det kom ifrån?????

    Har ni varit med om nåt liknande o vad handlade det om??

  • Svar på tråden Konstigaste rykten du har hört om dig själv eller din partner?
  • Anonym (Mona)

    Stämmer det eller inte skulle kanske vara följdfrågan.

  • Anonym (Leila Andersson)

    det var väldigt mycket svartsjuka i omlopp när jag träffade min make , dom han dejtat strax före mig och hans tidigare ex var inte sena att stämma upp i högljudd kör om att han hade barn han inte ville kännas vid och erkänna som sina och att han var otrogen osv osv..    Inget av det stämde dock. 

    jag har själv fått höra om mig att jag är hjärtekrossare och äktenskapskrossare. För att jag i en period när jag var singel dejtade gifta män och två av dom resulterade i skilsmässa just pga mig.   Och alltihopa var förstås sant...  

  • Anonym (Legat)

    Att jag legat med en kille som jag som jag endast träffat 1 gång i sällskap med typ 10 andra, vi pratade knappt med varandra, jag var dessutom oskuld och hade inte ens pussat en kille på munnen :P

  • fluu

    Heh, att jag var med barn som femtonåring och att jag var ihop med en kvinnomisshandlare. Ryktet spreds av killen jag hade nobbat.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • attid89

    Jag var singel en ganska lång period innan jag träffade min nuvarande man. Jag festade ganska mycket och levde loppan. Jag fick en blåtira en gång på fyllan. Efter några veckor frågade en bekant mig om hur jag kunde stanna hos en pojkvän som misshandlade mig? Vilken pojkvän undrade jag? Det ryktet gick bra länge och jag vet fortfarande inte vem denna pojkvän skulle vara ;)

  • Anonym (hermafrodit)

    När jag gick på gymnasiet så fick jag reda på att det spreds ett rykte om att jag skulle vara hermafrodit (tvekönad) vilket såklart inte stämde alls.

    Inte så svårt att motbevisa heller om man verkligen ville och det kändes ju som att rätt många borde ha reagerat på det i duschen och omklädningsrummen på idrottslektionerna och liknande om det legat någon sanning i det.

  • Anonym (Tjej)

    Det spreds ett rykte om att jag bara var tillsammans med mitt ex för att jag inte kunde få hans tunnhåriga och superdryga kompis Obestämd Ryktet startades av den kompisen själv. Detta efter att vi pussat varandra på en fest som en del av en ölhävarlek (det var en utmaning och var före jag blev ihop med exet). Det är fortfarande delvis igång tror jag trots att jag och exet gått vidare för länge sedan och har nya partners nu. Jag var aldrig det minsta intresserad av kompisen.

  • Anonym (La familia)

    Åh! Det sjukaste jag någonsin hört om mig själv. Jag står väldigt nära min familj och syskon. Jag umgås gärna på tu man hand med bror eller syster.

    Ett svartsjukt ex till mig (som jag gjorde slut med för att hon var 1 otrogen 2 galen) spred ut att jag och min syster var kära i varandra. Jag bara skrattade när jag hörde det. Men senare när jag satt och tänkte på det så kånde jag mig väldigt sårad.

  • Anonym (fördomar)

    Folk jag inte känner som bara sett mig på stan eller krogen osv (liten stad) har oftast helt fel uppfattning om mig. Att jag skulle vara en bitch och lite förmer än andra typ. Någon nämnde att jag bara skulle dejta 10-poängare.

    Detta är sååå fel! Jag alltid trevlig och snäll mot alla jag möter. Fnyser inte på näsan åt någon annan och ser definitivt inte ner på andra människor. Och jag går på insidan när det gäller männen. Som tur är ber folk om ursäkt och säger hur fel dom hade när vi väl har pratat Glad

    Det är väl egentligen inte rykten, men man vet ju att folk pratar.

Svar på tråden Konstigaste rykten du har hört om dig själv eller din partner?