• Kattmamma

Om fallet Bobby.....

Hejsan!

Har följt fallet Bobby och nu när fler kvinnor träder fram och berätar om mannen som pinat, torterat och gjort allt möjligt sjukt så stiger en fråga fram:

Vad är dessa för D****A mammor som väljer en man istället för att skydda sitt oskyldiga barn! Jag blir så rasande över dessa kvinnor! Klarar man inte av att bryta från förhållandet skall man åtminstone se till att barnet klarar sig undan med hjälp av släkt, vänner, samhället vad som helst.....

Ja nu har jag skrivit ner min åsikt.....

Monika

• Svar på tråden Om fallet Bobby.....
  • Alicia05sMamma

Tror nog att det kan vara lättare sagt än gjort många ggr. Har man aldrig varit där själv (i ett sådant förhållande)så är det nog svårt att veta hur man skulle göra själv & hur man själv reagerar.

• 5 barn Waldenryd

JAg håller med dig.
    Jag blir så förbannad och sedan när det kom upp så gjorde socijaa inget men de brukar intehända något förens barnet är dött eller så allvarligt skadad.
    Man blir så jävla förbannad när barn råkar ila ut.
    Att kvinnor stannar kvar hos sådanna män är ju en sak men när barna blir skadade då tycker man att sdanna människor ska inte ha barn
    Är självuppvuxen med misshandel och jag kan säga att min mamma skulle inte få ha haft kvar oss barn för det var bara hennes männ som styrde.
    Hatar föräldrar som skiter i sina barn utan låter förhålladen styra sedan att barna åker på strk så skiter de i det.

Blir bara så förbanad

• Mor i maj 06

Håller med Kattmamma - uppenbarligen har ju andra kvinnor faktiskt stämt honom då han började hota med att döda deras barn - där gick gränsen. Och (om inte förr) där SKA yttersta gränsen gå....om inte förr

• jen bossman

jag håller med er. Men förmodligen måste väl mamman själv ha haft stora problem. Ingen "normal" mamma skulle väl ens riskera att ens barn far illa..

• Junija

Pojken bodde väl hos sin mormor om jag inte minns fel.
    Han hade ju flyttat hem till mamman kort innan detta hände.

• Indianica

Bobbys mamma hde tydligen Fragile x, samma kromosomskada som Bobby, liten utvecklingsstörning alltså. Det gjorde nog att hon hade svårare att ta sig ur ett dåligt förhållande än andra. Ingen "ursäkt", men kanske en delförklaring? Sedan kan han ju dödshotat henne om hon stack också!

• AvGasRör

kollade på efterlyst igår..fy hade lagt han i snön å tejpat fast hans kalsonger me avföring i ansiket..fy faaaaaan

Den som går i andras fotspår kommer aldrig först
  • Malada

Håller med er det är så hemskt stackars kille

HEDRA BOBBY

Skänk en röd ros till Bobbys begravning:
    SMS:a ordet blomma till 72900. Kostnad: 25 kronor.
    Skänk 25 kronor till Bris och en röd ros till Bobbys begravning:
    SMS:a ordet bris till 72900. Kostnad: 50 kronor.
    OBS! Om du har Telenor/Vodafone-abonnemang fungerar det inte. Då kan du skicka pengarna till Bris via plusgiro 90 15 04-1 och skriva "Bobby-blomma".
    Euroflorist hjälper oss med rosorna. Företagen Emmunity och IPX hjälper oss med sms-tjänsten. Ansvarig för insamlingen är Riksförbundet Bris.
    Skänk mer pengar till Bris 90-konto:
    Sätt in valfritt belopp till plusgiro 90 15 04-1.
    Behöver du hjälp? Ring till Barnens hjälptelefon på Bris 0200-230230. Läs mer på www.bris.se
  • Malada

obs texten kommer från expressen..

Svar på tråden Om fallet Bobby.....