Hon vill inte amma sitt barn för att det blev en pojke!
Hej är en oroligt syskon! min lillasyster har just fått barn för 2 veckor sen cirka!...för nått år sen när jag fick veta att hon planerade barn vart jag redan skeptisk! hon har alltid hatat barn och varit aggressiv av sig och oempatisk. vid ålder 21 valde hon sluta med p-piller för att hennes pojkvän på snart 30 bast ville ha barn. men hon ville ha en hund! men för att kompromissa så skulle dom skaffa barn och samtidigt då skulle hon få sin önskade hundras valp!... tyvärr blev det ingen hundvalp men ist massa massa katter som hon hela tiden verkar vilja byta ut mot andra finare raser. men nu har barnet kommit...och det första som händer är..att hon inte pallar att amma! hon börjar gråta av ilska och vill inte vara "nära" sitt barn utan känner "ilska" i närheten av det. när den skriker går hon ur rummet och ignorerar för det kokar inom henne. hon har redan sökt massa jobb och börjat halvtids jobb för att slippa träffa barnet . så nån kompis till henne passar barnet så länge. hennes kille jobbar men när han kommer hem så myser han och leker med barnet för hon kan INTE göra det hon pallar inte och vill inte!. hon har ersätt till en av mina andra syskon att hon känner sig nära inpå att vilja slå sitt barn! hon erkänner att hon skäms över det men kan inte hjälpa det. hon har fått en djup förlossnings depression nu visst. och hon tror själv att allt beror på att de var för att hon ville ha en flicka att kunna klä upp som sig själv en (mini-me) med mode kläder som henne.. hon ville INTE ha en pojke! och känner sig djupt deprimerad av detta. och känner sån ilska emot barnet. min andra syster som berätta detta förmig sa att ja inte ock säga nått men går under av tanken! har själv barn och blir så ILLA BERÖRD av att det ska vara så! vill bara åka och hämta barnet och ge han mass kramar pussar och kärlek och hud mot hud närhet och finnas till! jag blir rent av ledsen och får ångest av detta!
SNÄLLA VA SKULLE NI GÖRA???? :(((
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-06-27 12:31
för er som hojtar troll så är jag inget troll!... det är inget skådespeleri!...det blev snack för att jag utgett mig som man men folk såg att jag utgett mig som gravid kvinna i andra trådar för några år sedan. detta är för att jag är transexuelL! alltså kvinna till man transexuell! jag genomgår homron behandling. därför är jag man idag och gift med en man. så alltså =bög som jag skrev i en av inläggen.