• Lajsa

Alla som fått + på srickan... se hit!

Hej alla och grattis till +:etSkrattande

Har själv fått + och i dag går jag in i v6Skrattande 
    Kan knappt tro att det är sant men det är detFlört

I alla fall så tänkte jag att vi IVF:are ja alla som haft svårt att bli gravid kan väl samlas här som fått + och dela med oss av det vi vill dela med oss. Jag själv vågar inte hoppas för mycket innan vi varit på VUL så att lämna forumet svårt att få barn känns lite konstigt än i alla fallFlört Blir nog lättare då man varit på VUL el vad tror ni?

Enl FL gravkalender har jag BF 25 oktSkrattande
    Ni då? Jag är nyfiken?

Lycka till alla +:are

Ensam är stark med varandra är vi starkare
  • Svar på tråden Alla som fått + på srickan... se hit!
  • Lajsa

srickan stickan menade jag ju så det kan bli då man är ivrig

• Sammet

Stort GRATTIS Lajsa!!!
    Vad roligt!
    Nu önskar jag dig all lycka på vägen

• Lajsa

Tack Sammet
    Måste kika in t dig och spana lite

• pemi

hakar också på i tråden... Vågar heller inte riktigt tro något innan jag sett att det är okej på VUL. Vågar antagligen inte slappna av helt då heller med tanke på vårt MA i bagaget, men lite säkrare känner man sig ju iaf.

Har skrivit/läst lite på vänta barn, men vågar inte riktigt ta steget dit fullt ut än... Så denna tråd var en jättebra idé!

kram pemi

• Lajsa

Pemi vad kul att se digSkrattande Jag har tänkt länge på denna tråd men jag har bara inte vågat innan men i dag tänke jag att nu startar jag en tråd. Tror alla är lite rädda i början och speciellt om man fått + på stickan som sen ryckts i från en.
    Nu vännen väntar vi BARN och inte MF eller hur?
     Vem vet... vi kanske sitter här ovetandes och sen visar det sig att det är två i magenFörvånad

• Sammet

Jag håller mina tummar för er!
    Det kommer att gå bra

• MissBHaven
    Hej,

5+1 idag och jag vågar heller inte rikigt tro på det. Men fick svar på mitt blodprov igår och HCG nivån var hög och fin - så allt tyder på en normal graviditet. Jag ska till VUL 14/3 - LÅÅÅÅNG tid til

Jag var så nervig idag att jag skrev till en känd, dansk fertilitetsläkare för att fråga hur stor sannolikhet det var för att hitta ett foster med hjärtblink i 7+6 när jag ska göra VUL. Han svarade att eftersom det inte är någon kvinnlig faktor som orsakar våra fertilitetsproblemer, att både min och donators kromosomanalys var normal, att jag inte är mera än 30 år och mitt HCG nivå var så högt, så var sannolikheten 90%. Skönt att veta trots allt.
    Kanske man vågar glädja sig lite nu då

Idag har jag varit vrålhungrig och har ätit som en häst. Lyckligtvis inte godis och sånt
    Happiness is not a destination - it is a way of life
  • Lola73

Vilken bra tråd! Jag hänger också med!

Hade testdag idag och det var positivt (tjuvtestade egentligen redan i söndags )

Jag har en son sen tidigare, provrörsbarn även han, det känns otroligt kul att få ge honom ett syskon. Syskon, vilken utopi, vi trodde i våra mörkaste stunder innan sonen blev till att vi skulle förbli barnlösa men ödet hade en annan lott åt oss.

Jag mår precis likadant nu som jag gjorde då, matt, yr och darrig. Inget illamående tack och lov så aptiten är det inget fel på. Det kanske hade varit bra i och för sig

Ska på VUL den 13/3 så då hoppas jag naturligtvis få se ett pickande litet hjärta. Om allt går som det ska har jag BF 27 oktober enligt FL.

Kram Lola

• pemi

Härligt Lola! Kul med fler i tråden!

Jag mår också mindre illa nu, men är istället konstant hugrig. Brösten är ömma och har nog ökat nästen en storlek.. Är också yr till och från, och sen fryser jag nå´t hemskt på em/kväll...

Har vul 2/3 dvs om en vecka. Ska bli spännande att se om det är en eller två.

pemi

• Lajsa

Hej alla!
    Vad kul att vi blir flerSkrattande
    Jag har börjat få mindre symtom men som Pemi skriver så har jag ont i pattarnaFlört
    Tycker illa måendet börjat avta kommer bara ibland.
    Jag ska på vul den 7/3 så få se om det är en eller två... spännande!
    Känns som en evighet dit. Först så ska man ruva i 18 dgr och sen vänta på VUL.
    Allt känns som en ständig väntan.

Ha en bra kväll måste återgå till jobbet.

Svar på tråden Alla som fått + på srickan... se hit!