• scrapparlotta

Ladda ner köpt film från nätet?

Finns det nån sida där man kan köpa film genom nätet och som sen man får genom att ladda ner den på datorn? Vi ska åka på semester och tänkte ha några filmer på datorn som barnen kan se på dels i bilen men åxå i stugan på kvällarna. Jag vill alltså att det ska vara nåt lagligt så klart...

• Svar på tråden Ladda ner köpt film från nätet?
  • scrapparlotta
    Meebo skrev 2015-06-28 19:34:46 följande:

titta helt gratis (och lagligt!) istället för att köpa. 

tvshow7.eu

couchtuner.eu

vidics.ch

Men detta måste man ha surf till va?? När vi är ute på semestern så vill jag spara på surfen. Har ett mobilt bredband, men vill spara på den så det räcker hela sommaren. Tänkte om man laddar ner här hemma när man har wifi...
  • gahadas

Om man hyr via iTunes så kan man väl ladda ner filmen? Sen att itunes är det sämsta som någon någonsin har skapat är ju en annan sak.

Men va fan det är väl bara ladda ner? Vad tror du ska hända?

• scrapparlotta
    gahadas skrev 2015-06-28 20:33:53 följande:

Om man hyr via iTunes så kan man väl ladda ner filmen? Sen att itunes är det sämsta som någon någonsin har skapat är ju en annan sak.

Men va fan det är väl bara ladda ner? Vad tror du ska hända?

Ja itunes gillar jag inte, vet inte varför men har inte blivit kompis med det. Finns det inget annat sätt att ladda ner filmer här hemma till datorn som man sen kan använda när man inte har surf tillgängligt??
  • Mys mymla

ja, man kan ladda ner på typ piraten.. och sen använda VlC appen på paddan. där har man sen filmerna.

Svar på tråden Ladda ner köpt film från nätet?