• Anonym (Hoppfull)

MÖHIPPA praktisk lek tips?

Hej!
    Jag arrangerar en liten alkoholfri möhippa där lekarna kommer äga rum inomhus. Jag har ordnat lite frågesport och sånt men skulle behöva tips på en praktisk lek med små uppdrag bruden (och ev de andra) kan få göra, till exempel måla naglarna så snabbt som möjligt. Där tog fantasin dock slut. Är det någon som har lite tips på roliga (men snälla!) uppdrag?

Tacksam för alla tips Skrattande

• Svar på tråden MÖHIPPA praktisk lek tips?
  • Anonym (Scoutläger)

Typ klassikerna "snabbast äta upp en sockerströdd donut utan att slicka sig om munnen" eller " käka upp tio Marie-kex o sedan vissla" kanske kan funka?

Knyta fast en penna i ett snöre, fästa runt midjan så att pennan hänger från rumpan ner, typ "på halva låret" och så ska man genom att huka sig få ner pennan i en tomflaska är en annan variant som är rätt snäll (om man inte tycker att det är jobbigt att se lite fånig ut).

Rita ett självporträtt med förbundna ögon och se vems bild som blir mest lik!

• Cowgirl

Tävla i att bygga högsta tornet av tandpetare och potatis, det hade jag på min 30-årsfest ???? Stå på ett ben i superhöga klackar. Bygga ihop en liten legofigur.

Ingen kan göra allt, men alla kan göra något. Så gör något!
  • Cowgirl

Tävla i att bygga högsta tornet av tandpetare och potatis, det hade jag på min 30-årsfest ???? Stå på ett ben i superhöga klackar. Bygga ihop en liten legofigur.

Ingen kan göra allt, men alla kan göra något. Så gör något!
  • Anonym (polegirl)

Poledance är roligt och mycket populärt på möhippa!

• Erizajo

Alla gäster ska skriva ner ett minne de har tillsammans med bruden på en lapp, som läggs i en korg. Sen läser någon (ej bruden) upp minnet och bruden ska säga vem som skrivit minnet.

Svar på tråden MÖHIPPA praktisk lek tips?