separation med barn
Hej
Jag vet inte hur jag ska tänka och göra längre, jag och min sambo ska separera och vi bor i ett gemensamt köpt hus. Vi vill båda behålla huset och det är också där vi kört helt fast. Hon vill ha huset för att hon har 2 pojkar sedan tidigare och en dotter tillsammans med mig. Hon vill ha huset för att hon behöver utrymmet till barnen. Jag vill ha huset för att jag anser det är det bästa för våran dotter. Sambon har ingen anknytning alls till byn vi bor i utan har sin familj ca 1 mil ifrån där vi bor. Hon har sinna pojkar går i skola i den staden hennes familj bor i. Pojkarnas kompisar samt idrottsklubb ligger även den i den staden samt att hon har hästen sin i den staden. Jag har mina syskon och mina föräldrar bor i samma by vi bor i, samt mina vänner och bekanta vilket gör att jag vill bo kvar då jag tycker det är det bästa för min dotter. Samtidigt är jag kluven då jag helst vill att det ska bli så bra som möjligt för alla 3 barnen. Men samtidigt kan jag tycka att det bästa då vore att pojkarna fick flytta tillbaka till staden dom går i skola i och har sina vänner m.m. Eller tänker jag helt fel och tokigt? Snälla ge mig lite åsikter kring detta. Mvh/R