Varför lämnar de alltid mig?!
Jag är en tjej på 26 år, hade mitt senaste förhållande för 5 år sedan. För ca 1 år sedan började jag träffa nya killar och varenda gång har det skitit sig totalt. Jag förstår att ni inte vet varför dom slutar höra av sig men vad fan kan det vara för fel jag gör? Är jag för på? För intensiv? Jag är en person som kan skriva till någon några dagar i veckan och träffas nån/några gånger, men inget tvång och ibland går det längre tid innan jag hör av mig. Svarar direkt om någon skriver och dröjer inte med svar för att "verka mer intressant". Jag älskar att lära känna människor och ha diskussioner om allt mellan himmel och jord. Sist vilket var i helgen fick jag nog, det var kille nr 3 och han kom hem till mig efter att jag varit på jobbfest (var helt nykter), vi låg och jag trodde självklart han skulle sova över men han fick jättebråttom hem och sen dess har han inte hört av sig. När jag låg kvar där i sängen ville jag börja gråta, sa till mig själv "varför lämnar dom alltid mig såhär"... det är ofta de drar direkt (inom 10-15 minuter) efter vi legat och det tycker jag är jättekonstigt. Hur fan ska jag göra för att slippa vara med om det där en gång till???
Kille 1: Bekantas kompis, vi träffades på olika fester 3 gånger och fattade verkligen tycke för varandra och hade lite kontakt. Vi låg med varandra 1 gång innan det visade sig att han hade en flickvän sedan 4 år tillbaka (!).
Kille 2: En nära väns gamla klasskompis, hade sagt till min vän att han tyckte jag var helt perfekt och var verkligen intresserad. Vi träffades på en uteservering och började prata och han sa att han sett mig där flera gånger och tyckte jag var jättevacker men inte vågat prata med mig. Vi hade lite kontakt men sen bara dog det och då träffade jag en av hans kompisar som sa: Du har ett alldeles för fint hjärta, du är för snäll och han (killen som var intresserad av mig och jag intresserad av honom) tycker om såna som är svåra att få, men du är för bra för honom. Vi låg aldrig.
Kille 3: Träffades på en fest, bytte nummer och hade kontakt (men sa inte till någon). Ytligt bekant med en av mina närmare vänner. Låg 2 gånger sedan slutade han höra av sig och svarar inte på mina sms, jag har ingen aning om varför. Har sagt till mig att han är glad att han träffa mig och tycker om att vi kan diskutera osv.
Kille 4 & kille 5: Träffades på fester, låg och hade lite kontakt sen slutade dom bara höra av sig.