• Anonym (För alltid ensam)

Varför lämnar de alltid mig?!

Jag är en tjej på 26 år, hade mitt senaste förhållande för 5 år sedan. För ca 1 år sedan började jag träffa nya killar och varenda gång har det skitit sig totalt. Jag förstår att ni inte vet varför dom slutar höra av sig men vad fan kan det vara för fel jag gör? Är jag för på? För intensiv? Jag är en person som kan skriva till någon några dagar i veckan och träffas nån/några gånger, men inget tvång och ibland går det längre tid innan jag hör av mig. Svarar direkt om någon skriver och dröjer inte med svar för att "verka mer intressant". Jag älskar att lära känna människor och ha diskussioner om allt mellan himmel och jord. Sist vilket var i helgen fick jag nog, det var kille nr 3 och han kom hem till mig efter att jag varit på jobbfest (var helt nykter), vi låg och jag trodde självklart han skulle sova över men han fick jättebråttom hem och sen dess har han inte hört av sig. När jag låg kvar där i sängen ville jag börja gråta, sa till mig själv "varför lämnar dom alltid mig såhär"... det är ofta de drar direkt (inom 10-15 minuter) efter vi legat och det tycker jag är jättekonstigt. Hur fan ska jag göra för att slippa vara med om det där en gång till???

Kille 1: Bekantas kompis, vi träffades på olika fester 3 gånger och fattade verkligen tycke för varandra och hade lite kontakt. Vi låg med varandra 1 gång innan det visade sig att han hade en flickvän sedan 4 år tillbaka (!).

Kille 2: En nära väns gamla klasskompis, hade sagt till min vän att han tyckte jag var helt perfekt och var verkligen intresserad. Vi träffades på en uteservering och började prata och han sa att han sett mig där flera gånger och tyckte jag var jättevacker men inte vågat prata med mig. Vi hade lite kontakt men sen bara dog det och då träffade jag en av hans kompisar som sa: Du har ett alldeles för fint hjärta, du är för snäll och han (killen som var intresserad av mig och jag intresserad av honom) tycker om såna som är svåra att få, men du är för bra för honom. Vi låg aldrig.

Kille 3: Träffades på en fest, bytte nummer och hade kontakt (men sa inte till någon). Ytligt bekant med en av mina närmare vänner. Låg 2 gånger sedan slutade han höra av sig och svarar inte på mina sms, jag har ingen aning om varför. Har sagt till mig att han är glad att han träffa mig och tycker om att vi kan diskutera osv.

Kille 4 & kille 5: Träffades på fester, låg och hade lite kontakt sen slutade dom bara höra av sig.

• Svar på tråden Varför lämnar de alltid mig?!
  • Anonym (bruden)

Svårt att veta varför de slutar höra av sig. Men mitt tips är att du skutar ligga med killar och väntar med det tills du känner killen lite bättre och vet var du har honom. Jag är precis som du. Börjar gilla killar och blir ledsen när de bara drar. Ligger inte längre med vem som helst för att skydda mitt hjärta.

• Anonym (Hmm)

Det verkar onekligen hända ngt när ni legat. Jag vill absolut inte vara elak men är du tråkig i sängen? Eller har du en oattraktiv kropp? Vill inte stampa dig på tårna TS men detta hände en vän till mig och i slutändan visade det sig att hon inte var attraktiv naken, direkt avtändande. Hon hade tappat ca 50kg och såg "fit" ut med kläder men när kläderna åkte av var det inte attraktivt.

Anonym (bruden) skrev 2015-07-02 21:31:08 följande:

Svårt att veta varför de slutar höra av sig. Men mitt tips är att du skutar ligga med killar och väntar med det tills du känner killen lite bättre och vet var du har honom. Jag är precis som du. Börjar gilla killar och blir ledsen när de bara drar. Ligger inte längre med vem som helst för att skydda mitt hjärta.

"Ligger inte längre med vem som helst för att skydda mitt hjärta." Den där meningen träffade rakt i hjärtat! Har tänkt på det jättemycket sen du skrev det (läste men har inte hunnit svara för ens nu) och det är något jag kommer ha med mig i tankarna. Ska absolut vänta längre tills jag ligger med dom och se vad som händer då.
    Anonym (Hmm) skrev 2015-07-02 21:42:37 följande:

Det verkar onekligen hända ngt när ni legat. Jag vill absolut inte vara elak men är du tråkig i sängen? Eller har du en oattraktiv kropp? Vill inte stampa dig på tårna TS men detta hände en vän till mig och i slutändan visade det sig att hon inte var attraktiv naken, direkt avtändande. Hon hade tappat ca 50kg och såg "fit" ut med kläder men när kläderna åkte av var det inte attraktivt.

Ja något måste det ju vara... men vi har ju sex mer än 1 gång så att dom skulle bli helt avtända av min kropp har jag svårt att tro. Tråkig i sängen... kan ju inte svara för dom för det vet jag ju inte men har svårt att tro det också faktiskt. Med en av dom kände jag dock att vi inte riktigt klickade i sängen.
  • Anonym (Man)

Det är naturligtvis svårt att svara på varför killarna inte stannar, men jag kan säga sånt som gör att jag inte stannar så får du se om något av det stämmer?

-För på, massor med sms, mejl, telsamtla om ingenting av typen "vad gör du nu?" när man är på jobbet.
    -Pratar för mycket och bara om sig själva, lyssnar inte på andra.
    -Dåliga i sängen dvs ingen fantasi och tafatta.
    -Trasliga förhållanden med ex, ekonomi, familj och annat som man vet kommer att följa med.
    -Tråkiga ingetsägande och mesiga tjejer som bara vill vara till lags och som inte är självständiga.

Anonym (Man) skrev 2015-07-04 19:07:40 följande:

Det är naturligtvis svårt att svara på varför killarna inte stannar, men jag kan säga sånt som gör att jag inte stannar så får du se om något av det stämmer?

-För på, massor med sms, mejl, telsamtla om ingenting av typen "vad gör du nu?" när man är på jobbet.
    -Trasliga förhållanden med ex, ekonomi, familj och annat som man vet kommer att följa med.
    -Tråkiga ingetsägande och mesiga tjejer som bara vill vara till lags och som inte är självständiga.

På en vecka kanske jag skriver 3-4 gånger, då sms eller facebook. Inleder med "hur är läget" eller "vad gör du" för att man ska ha en konversation och sen komma fram till att man ska träffas.

Jag är väldigt intresserad av andra och älskar att diskutera och höra deras åsikter, men tycker också om att bli lyssnad på men har aldrig hört från nån, vänner eller familj att jag bara pratar på om mig själv.

Dålig i sängen är svårt att veta, vissa klickar man ju inte med så vissa tycker nog jag är tråkig eller att det inte är speciellt skönt men jag brukar vara ganska aktiv.

Har trasigt förhållande bakom mig men aldrig nämnt det och ingen vet vem mitt ex är.

I vanliga fall har jag en stark personlighet med många åsikter och kämpar för djurs rättigheter osv men när jag blir intresserad blir jag en annan människa och då till det sämre, är så rädd för att bli dömd att jag blir ingetsägande...
  • sorrow
    Anonym (Man) skrev 2015-07-04 19:07:40 följande:

Intressant, men vad får dig att stanna då?
  • Snouser

Bedömt på din ålder så är ju väldigt mycket "spel" för killar. Alltså är du för svår så är de avtändande, är du för lätt så ligger man och tröttnar. 
    Tror du behöver hitta nån slags balans som håller intresset öppet. Ta mindre steg och ligg inte för tidigt! 

Låt dom jobba lite för dig, uppvakta dig. Se samtidigt till att killen du träffat känner sig speciell och inte en i mängden. 
    Dom jag minns som "står ut" från den tiden i mitt liv är ju dom jag fått jobba för, som jag vetat att dom är intresserade och varit trygg i vetskapen av att det är vi som gäller, men att "jobbar du inte så kommer du inte få mig". 

Det du skriver tänker jag direkt på att du är för lätt, för snäll i den bemärkelsen att man vet om att du kommer bli sårad och man har hjärta nog att låta bli att göra det. 
    Hon som är mest speciell är hon som gav mig "blueballs" i flera veckor på vägen hem, sen när det var dags och jag hade fått jobba för hennes hjärta, förförde mig en kväll som jag idag minns som igår. Även om sexet inte var det bästa så var hela upplevelsen otrolig. Vi jobbade jämnt för att få varandra att känna sig speciella för en. 
    Du fattar säkert va ja vill komma, ursäkta vissa ord.. :) 

Snouser skrev 2015-07-06 21:22:35 följande:

Bedömt på din ålder så är ju väldigt mycket "spel" för killar. Alltså är du för svår så är de avtändande, är du för lätt så ligger man och tröttnar. 
    Tror du behöver hitta nån slags balans som håller intresset öppet. Ta mindre steg och ligg inte för tidigt! 

Låt dom jobba lite för dig, uppvakta dig. Se samtidigt till att killen du träffat känner sig speciell och inte en i mängden. 
    Dom jag minns som "står ut" från den tiden i mitt liv är ju dom jag fått jobba för, som jag vetat att dom är intresserade och varit trygg i vetskapen av att det är vi som gäller, men att "jobbar du inte så kommer du inte få mig". 

Det du skriver tänker jag direkt på att du är för lätt, för snäll i den bemärkelsen att man vet om att du kommer bli sårad och man har hjärta nog att låta bli att göra det. 
    Hon som är mest speciell är hon som gav mig "blueballs" i flera veckor på vägen hem, sen när det var dags och jag hade fått jobba för hennes hjärta, förförde mig en kväll som jag idag minns som igår. Även om sexet inte var det bästa så var hela upplevelsen otrolig. Vi jobbade jämnt för att få varandra att känna sig speciella för en. 
    Du fattar säkert va ja vill komma, ursäkta vissa ord.. :) 

Du har helt rätt! TACK! Ska verkligen tänka på det du skriver, det är ju precis så det är.
  • Roddyn

Låter som om du träffat en massa svin!
    Är själv 29 och söker aktivt på olika dating sidor efter någon men verkar vara jättesvårt eftersom det går 10 män på varje kvinna som är där.
    Och eftersom det finns så många idioter som bara vill ligga så får det oss som vill ha något seriöst att se ut som svin också.
    Är du intresserad kan vi gärna chatta lite och kanske fixa en date i framtiden för att se vad som händer. ;)

Svar på tråden Varför lämnar de alltid mig?!