• Anonym (Ellerinte)

Ta bort lust?

Sambo sedan 12 år, 2 barn. Min sambo har totalt tappat intresset för mig. Hon tar inte i mig och har bråttom nånannantsans så fort jag kommer för nära och vill mer än bara en snabb puss. I början och innan andra barnet kom hade vi ett bra sexlliv.  Vi kan inte flytta isär av olika anledningar. Jag har stort behov av närhet, bekräftelse och sex. Min sambo har inget behov av detta.
    Snabb fråga; finns det nåt sätt att minska eller helt ta bort sexdriften? hormoner, operationer? om jag bara slapp att vara i behov av sex skulle livet bli enklare..

• Svar på tråden Ta bort lust?
  • Anonym (Säger bara det)

Antidepressiva, antidepressiva, antidepressiva... Det är det bästa som hänt mig som precis som du har en fru som inte vill ha sex!

• Anonym (Ellerinte)

Efter att ha läst ett antal trådar här på FL så är det bara att inse att det är totalt kört om man är man och ens partner är ointresserad, enklast vore om man kunde ta bort sexlusten helt. Skulle nog hjälpa många män till ett bättre liv. Det är inte bara i fasen att träffa någon som män vill mer, det fortsätter även sedan. Nu skiter jag idet här!

• trolliz

Undrar det samma i perioder. Kan vara helt galet sugen och inte koncentrera mig på annat men med litet barn och mer är det bara frustrerande. Försöker glömma bort vad sex är. Men jag är ung och vill njuta!

• trolliz

Jag är kvinna. Inget problem med mannen på den fronten utan allt runtomkring. .. suck. Saknar sexliv ..

• trolliz

Jag är kvinna. Inget problem med mannen på den fronten utan allt runtomkring. .. suck. Saknar sexliv ..

• Anonym (Säger bara det)

Boka tid hos din läkare och be om att få antidepressiva utskrivet! Har hjälpt mig ngt otroligt! Sexlusten är inte helt borta men jag besväras inte av den längre. Boka tid genast!

Svar på tråden Ta bort lust?