Min kille är FÖR snygg
Jag har ett problem som antagligen räknas som ett lyxproblem men det håller på att leda till att min relation kommer ta slut.
Jag har haft ett otroligt tufft år där jag har separerat från barnens pappa samt förlorat min mamma i cancer. Detta har tagit hårt på mig men så träffade jag åter kärleken. Han var otippad. 11 år yngre än mig och inte riktigt vad jag brukar falla för. Han är en sk "snygging". Han ser verkligen bra ut. Han har spelat hockey förut så han är rätt så poppis bland en viss typ av tjejer dvs den lite "finare" typen. Om man nu får säga så.
Nu till problemet.
Trots att han är underbar och verkligen tycker om mig och vill vara med mig så håller den här snyggheten på att äta upp mig. I början så kände jag mig stolt när andra tittade, att tänka att det var JAG som fick honom!! Men allt efter att tiden går så stör det mig som FAN. Vart vi än är så är det tjejer som GLOR....vänder sig om, kan inte låta bli att titta trots att de ser att han går m mig hand i hand. Jag menar verkligen överallt... På affären, på stan, på bio, på cafe osv. Det är också alltid de snygga tjejerna som kollar in honom.
Detta gör att jag känner att han så himla lätt bara skulle kunna byta ut mig mot nån fin yngre.
Jag har två barn sedan innan och min kropp är inte så bra. Magen är tjock och skrynklig och det hjälper inte direkt. Har alltid känt mig ganska fin men sedan jag blev tillsammans med honom så känner jag mig bara fulare och fulare.
Han har tidigare följt snygga tjejer på instagram och sparat bilder i datorn på "heta" tjejer.
Jag har alltid varit en person som satt personlighet, charm, humor osv först. Inte utseende. Medans han mest gått på "snyggingar" tidigare. Han är inget svin så... men jag kan inte låta bli att känna att han är intresserad av SNYGGHET liksom. Det stör mig. Det får mig att känna att vi kanske är alldeles för olika i grunden liksom. Hur man värdesätter andra människor.
Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har svårt att bara "strunta i det och inse att han faktiskt vill ha MIG". Om det var så enkelt så skulle jag inte skriva här.
Jag har blivit en svartsjuk å ledsen tjej. Vill verkligen att det ska fungera för han är en fin kille.
HJÄLP mig att tänka!!!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-04 12:14
ska lägga till bara att jag är hans första flickvän...första kärleken osv. Han har bara legat runt innan.