Anonym (sparrow) skrev 2015-07-06 14:55:38 följande:
jo,
men jag menar att ett gott självförtroende kommer ju av sig själv om man får en bra hållning på kroppen och blir större - de utstrålar ju välmående och utstrålning
. De är ju min kroppsbyggnad som gör att jag har dåligt självförtroende eftersom jag känner mig som en liten pojke.
Jo, i så fall kan det säkert hjälpa dig,
Sparrow, om du lägger på dig lite muskler.
Har du nu komplex för din smala kropp så kan jag nästan, obs
nästan, lova att du kommer få bättre självförtroende med en mer vältränad lekamen. Men det tar tid att bygga, du skall inte räkna med att du kan lägga på 11 kilo muskler över vintern, du kan såklart
gå upp 11 kilo, men det kommer inte vara muskler alla 11 kilo, såvida du inte hoppar på AAS, men det hoppas jag för allt jävla smör i Småland att du
INTE är så otroligt korkad att du gör.
Jag har alltid haft gott självförtroende, det är inget jag fått med en vältränad kropp, jag är inte stor, dock större än genomsnittet, jag var tex starkast på dagis, starkast i grundskolan, på gymnasiet osv, dock inte när jag gjorde lumpen, då var det några
riktiga biffar i samma omgång, men men, min styrka och storlek har säkert bidragit till mitt goda självförtroende, men det är definitivt inte allt, och som sagt, jag är egt inte stor..."bara jävligt vältränad.
Nåväl,
Sparrow, med tanke på det du säger här
så ner på gymmet med dig,
men åk dit imorgon, vänta för helvete inte till vintern, är du seriös....så kör du dina pass varje vecka,
oavsett väder, då kommer resultaten också. Men, var inte rädd för att fråga andra om råd, och när du väl får råden, så lita inte blint på allt du hör utan sök upp den kunskap du behöver,
Kolozzeum forum, där kan du få otroligt mycket info i ämnet, och ifall du reggar dig är där många som bara är glada om dom kan hjälpa dig med saker du undrar över, och då kan du blanda och ge, liksom, bland råden du får på "ditt eget" gym.
All lycka till med din kommande träning, och jag hoppas verkligen att det kan hjälpa dig till ett bättre självförtroende.
Mvh //
Anton