• Cirocco

ont i underlivet?!

Hej!
    Detta är min första graviditet och med det så kommer såklart en del tankar och ibland hjärnspöken.
    Jag har dom vanliga besvären såsom molvärk och morgonillamående, mma bröst. Men igår och hela dagen idag har jag haft ont i underlivet, svårt att förklara hur det känns det är helt hanterbart men jag känner det hela tiden, inte känt det här förut och försökt läsa mig till, men hittar ingen som haft precis såhär?

Någon som upplevt liknade eller vet vad det kan vara? Går in i vecka 9 imorgon.
    mycket tacksam för svar
  • Svar på tråden ont i underlivet?!
  • Antoniasthlm

Jag känner igen mig, jag hade samma besvär i ungefär samma vecka, höll i sig till ca v 12. Så länge det inte gör ont utan bara "känns" så tror jag inte att det är någon fara. Hittade inte heller någon info om vad det är för något men har en kompis som hade likadant i sin graviditet.

• Cirocco

tack snälla för ditt svar, blir ju lugnare att flera har upplevt samma sak. det är sån lustig känsla bara så det blir obehagligt :/ har läst en del trådar om personer som fått ont i underlivet och att det är ett tecken på missfall, så man blir ju hypernervös :( 

Svar på tråden ont i underlivet?!