Saknar mitt ex helt plötsligt, varför?
Hej,
jag och min fd pojkvän sedan 2 år tillbaka gjorde slut för 3 veckor sedan. Vi har inte haft någon kontakt sedan dess. Kärleken i vår relation försvann, han visade aldrig mig uppskattning längre och jag började misstänka att det var någon annan som tog hans uppmärksamhet, även om han förnekade detta men det hör inte till saken.
Första 2 dagarna var jag i ganska stor chock och kände mig helt tom. Grät och kände mig totalt tom.Efteråt så fick jag en sådan boost och tänkte fan han förtjänar inte mig, jag investerade allt i det förhållandet och han brydde sig inte om någonting. Jag började umgås mer med vänner, gick till jobbet, någon utekväll då och då. Jag tänkte liksom inte på honom och kände mig ganska glad att jag faktiskt tog uppbrottet så bra!
Tills för några dagar sedan då. Helt plötsligt, mitt i natten, vaknade jag och började gråta så ögonen blev röda. Kändes som om min själ gick i sönder och jag saknade mitt ex SÅ himla mycket. I tre hela dagar har jag suttit och nästintill skakat i min säng och tänker bara på hur mycket jag älskar honom och att jag saknar exakt allting med honom. Flera gånger har jag tryckt in hans nummer o telefonen och bara velat fram och tillbaka att jag ska ringa honom. Det smärtar verkligen i hela min kropp och vill inget annat än att seriöst åka till hans lägenhet och vänta på honom.
Varför får jag dessa känslor nu efter nästan en månad? Jag trodde jag hade kommit över det hela? Nu känns det värre än vad det gjorde när vi väl gjorde slut.