• vår andra

Jag har +tjänsten ändå gäster i min besökslogg

Hur kommer det sig att jag har oinloggade i min besökslista nu när jag skaffat plustjänsten och gjort en blockering av dessa personer?
    Gäller plustjänsten först när jag betalat den? Men då borde jag juh inte ha möjlighet att kunna välja typsnitt på mina inlägg jag skriver här heller i så fall.
    Jag tycker det verkar så krångligt, inga tydliga instruktioner nånstans hur allt fungerar, hur man bildar mappar eller hur mangår färg på sin presentation. Jag saknar helt enkelt förklaringar på hur man gör. Ingen lust att betala en massa pengar när det inte funkar. Nu har jag en massa oinloggade gäster i min besökslista, dem trodde jag att jag skulle slippa, men inte då.

Jag kräver pengarna tillbaka.

Vår andra
  • Svar på tråden Jag har +tjänsten ändå gäster i min besökslogg
  • Den där Linn

Dom kommer in till dej via gamla FL..
    När den stängs så kommer funktionen fungera utmärkt

• vår andra

Kan jag stänga av mig själv från gamla Familjeliv? Eller måste jag vänta tills den gamla stängs ner?

Vår andra
  • Jennie Brunflo

Det står när du anmäler dig till +-tjänsten att gamla FL stängs ner i slutet av maj och fram till dess kommer vissa funktioner vara dubbla.

Med adndra ord...du kan inte kräva pengar tillbaka för du har själv skrivit på avtalet....och du kan inte stänga av gamla FL.

Svar på tråden Jag har +tjänsten ändå gäster i min besökslogg